alienelite Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Heisann, jeg og en venninne har veldig lyst til å reise bort ett par dager i sommerferien! Vi er bare 16 år, og lurer på om noen kan anbefale en tur/feriested for oss. Vi ønsker en varm strandferie i Europa, gjerne rundt middelhavet ett sted! Vi bor i Oslo, så om noen finner reise ville det vært veldig fint med flyavgang fra Gardemoen/Rygge/Torp! Om dere ikke kommer med reise, så gjerne anbefal feriesteder! Alt tas imot! Takk! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hvilket som helst sted i Syden vil passe for noen 16 åringer da dere ikke får gjort så mye annet enn å være på stranden / andre aktiviteter som ikke innebærer alkohol. Go for it! Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Aj.. Det er mulig jeg er en gammeldags kar, men jeg hadde _aldri_ latt mitt barn på 16 dra sammen med et annet på 16 ned til syden. Ikke fordi jeg tror dere har planer som innebærer ulovligheter, men fordi jeg stoler ikke på syden. (Har blitt tilbudt tilbud på alt fra villaer til ectasy og "morroshow", der du ikke går hjem igjen med lommeboka om du tar turen innom). Skal dere ha med dere en voksen av noe slag? I så fall vil jeg påstå at _alt_ av syden er relevant, finn en fin strand, thats it. Dersom dere drar alene: Book på et familie resort, hold dere på resort plassen. Da kan jeg foreslå spania som er et ok land. 1 Lenke til kommentar
alienelite Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Men om dere kunne anbefalt ett trygt sted å dra da, som er større sjanse for å få lov til! hvor`? Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hovefestivalen - trygt og morsomt. (masse kjekke gutter der også som dere kan sikle litt etter) Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 haha, 16 åringer aleine funker ikke. Nesten alt som er gøy har 18års grense. Hovefestivalen er et godt forslag. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Se "Taken" med Liam Neeson før dere bestemmer dere for en reise Knakende god film som absolutt er relevant til unge piker som vil reise 1 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Drar dere på hovefestivalen kan jeg og mine kompiser passe på dere Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg kan faktisk anbefale korfu. Det er billig, bra strender, mye liv enkelte steder, men rolig andre plasser. I nærheten av hovedstaden vil vel passe dere, pga masse butikker og sånt. Men det går busser hele tida, så vestsida av korfu har de fineste strendene. Jeg var der og leide moped. Satte den fra meg midt i byen med nøklene i, og den sto på samma plassen 7 timer etterpå. Bare for moro skyld kikka jeg litt rundt, og folk låste ikke bilene sine engang. Det er tydeligvis minimalt med kriminalitet på den øya, og alle jeg møtte på var superhyggelige. Masse god mat, vi hadde vel 5 min med litt duggregn, masse sol og varme. I slutten av juni krøp gradestokken over 40 grader i skyggen. Evt. hør med en litt eldre venninne om hun kan tenke seg å bli med? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Se "Taken" med Liam Neeson før dere bestemmer dere for en reise Knakende god film som absolutt er relevant til unge piker som vil reise Haha, nå er ikke jeg jente, men jeg husker jeg så den kvelden før jeg dro på utveksling. Følte meg ikke helt trygg etter å ha sett den. Jeg vet dessverre ikke om noen steder som en 16-åring kan dra, men Hove er nok et godt forslag. Jeg dro dit selv når jeg var 16, fantastisk sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå