Konto brukes ikke Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Har lite greie på dette, så jeg satte i en SATA ledning med SATA merke på HK og HDD i Samsung spilleren/brenner. 0 reaksjon. Prøvde så SATA i begge ender, 0 reaksjon. Hvordan får jeg strøm til denne spiller/brenneren? (SAMSUNG DVD±R/RW/RAM DL 22X SATA BULK BLACK) Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Du må nok plugge i en ledning fra strømforsyningen også, går ikke med bare SATA ledningen Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Hmmmm - har bare koblet SATA på SSD og HDD også, holder det der da? ^^ Er det SATA eller HDD det skal stå på SATA lednings-enden jeg kobler i? Endret 17. februar 2012 av kandasa Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Med mindre det har skjedd noe som jeg ikke har fått med meg så trenger de og det samme ja. Edit: Tror ikke det skal ha så stor betydning Endret 17. februar 2012 av Elusive666 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Haha, jeg prøvde å finne det ut selv og leste en plass at SATA ga strøm og så snakket man om en annen tilkobling som var muligens dårligere - jeg antok at det var den og ikke for strøm den andre tilkobling. Der ser man Fant omsider tilkoblinger, fikk strømtil alle enhetene og brukte SATA på spille/brenner ettersom den er SATA. Da er installering igang. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Så bra, håper resten går smertefritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå