AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hei. Her er historien: Jeg har en venninne(ikke veldig close) og har blitt forelsket i hun. Klarte etter et par måneder å fortelle henne at jeg var forelsket, men hun sa at hun kun så på meg som en venn. Nå har det gått et par måneder siden vi pratet om det. Slik som situasjonen er for meg, så klarer jeg ikke å bare være venn. Det blir rett og slett for vanskelig for meg. Vi går i samme klasse, så jeg kan ikke unngå hun helt, men jeg har nå kuttet ut å prate lenge med hun. Nå svarer jeg bare korte svar og har litt "care" attitude. Later rett og slett som om jeg ikke bryr meg så mye om hun. Men da jeg startet med det, endret hun seg fullstendig. Nå skal hun hele tiden gjøre ting for meg for å være snill, og hun følger etter meg som en klegg(). Er hun blitt interessert, eller prøver hun kun å redde vennskapet? Noen inputs? Postet av anonym: f059018473d6f8dd2a51c431c3f9c3d0 Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Med mindre hun gjør noe mer signaler enn tidligere, tror jeg hun føler du kanskje skyver henne vekk, og forsøker å dra deg tilbake. Kanskje for å redde vennskapet deres. Hvis hun i det hele skulle føle noe for deg, vil jeg tro hun hadde endret seg litt, etter at du "skyvet" henne litt bort. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Høres ut som helt typisk kvinnfolkadferd for meg. Først bryr hun seg ikke for den godgutten du er, og nå du har blitt care og hard to get, DA viser hun interesse. Interessert eller ikke, nå har du muligheten til å gjøre noe badass ut av det. La henne henge etter deg en stund til, så inviterer du henne ut på noe som gir fysisk kontakt og da vil hun nok være mer tilregnelig. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Friendzone, som denne situasjonen kalles, kommer du deg ikke ut av hvis du er nettopp det: En god venn. Du må gjøre henne kåt på deg rett og slett før du ber henne ut, hvis hun ikke har fingra seg selv med tanken om deg får du ikke senket broen for å komme deg ut av friendzone. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Er du gutt eller jente? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 TS her. Vi er ikke velig gode venner. Treffes aldri utenfor skoletid. Men prater veldig mye på skolen. Jeg har uansett tidligere blitt kjæreste med en vennine. Så jeg setter ikke denne vennesonen så veldig høytidlig. Greia er at hun blir veldig lei sei når hun ikke får oppmerksomhet fra meg. Så fort jeg gir hun oppmerksomhet blir hun sjeleglad. Er dette lissom vanlig jenteoppførsel? Postet av anonym: f059018473d6f8dd2a51c431c3f9c3d0 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Ja. Vanlig jenteoppførsel som er ulogisk og urasjonell. Men jeg står på det jeg sier, få henne kåt så har du større sannsynlighet for å komme noen vei med henne. Det er viktig at hun føler attraksjon ovenfor deg, ellers blir du nok stuck i friendzone. Og hvis du har blitt kjæreste med en venninne så har hun hatt attraksjon for deg fra starten av bare du som ikke har lagt merke til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå