Gå til innhold

Tips til prosjektnavn til ny casemod?

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal starte opp et nytt casemodprosjekt nå, men trenger et prosjektnavn. Ønsker at navnet skal være et engelsk navn, siden workloggen skal skrives på engelsk..

Kabinettet er et Corsair carbide 500R.

Planene for prosjektet er å lakkere det som er hvitt på kabinettet nå oransj, sette inn sidevindu isteden for mesh, oransje leds, sleeving. Evntuelt noe mere som faller ned i hodet mitt senere..

Så, noen ideer til prosjektnavn? Tar i mot alle tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et veldig oransje bygg altså... ;) Hva med "The Orange", "Orange juice", "Fanta", "Lûteus grandis" (Big and orange på latin), eller hva med navnet til en diger orange stjerne?

Edit: parenteser

Lûteus grandis betyr i følge google translate a yellow. Er du sikker på at det betyr big and orange? Ifølgegoogle translate er big and orange

Magna et aurantiaco

Blir forvirra nå :p

Endret av The Crusher
Lenke til kommentar

Hmmm, jeg slo bare opp i en latinsk ordbok (på nett), men nå når jeg sjekker andre ordbøker får jeg helt andre svar... Så jeg er ikke sikker altså :p

EDIT: Det står at adjektivet "orange" er Luteus. Men fra norsk er "oransje" aurantiacis, så jeg er forvirret selv...

EDIT2: Aurantius er oransje, Lûteus er dyp gul-oransje og Armeniacus er rød-oransje. Kilde

Endret av Useless
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...