bOMS Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Nå skal man være forsiktig med å klage her, det er faktisk ikke som mange som klager over Mac artikkelen som det er folk som setter spørsmålstegn ved en Mac vs PC uke med veldig mange Mac artikler og lite om andre OSer. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 50 fete macprogrammer du bør har. Har dere virkelig lest igjennom hva dere selv skriver i denne artikkelen? 1. Dere lister opp en rekkerprogrammer som skal være erstattning for Finder. 2. Dere lister dere opp en rekke programmer som gir systeminfo. Hva med å komme med anbefaling på EN bra findererstatning ala Total Commander for PC? Hva med å komme med ET bra systemtweakingsprogram for Mac? Hvorfor lister dere ikke opp VMware Fusion eller Parallells for Mac? Tror den del folk kunne hatt stor nytte av å kjøre virtuelle XP eller windows 7 klienter på MAC for å kjøre sitt gamle favorittprogram som ikke finnes på Mac. Tviler på at noen får en så veldig mye bedre hverdag på sin Mac ved å installere disse 50 fete Mac programmene som dere påstår at man må ha. Fint initiativ, men legg litt mer jobb i å kritist vurdere programmer av samme kategori opp mot hverandre. Det er grunn til at jeg skriver her og det er at jeg snart skal ha meg en Mac og jeg synes det bare blir et fullstendig kaos om jeg skulle måtte installere 6 forskjellige finderversjoner. Kom med anbefaling på EN bra finderestattning og hva som er fordeler og ulemper med denne. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) 50 fete macprogrammer du bør har. Har dere virkelig lest igjennom hva dere selv skriver i denne artikkelen? 1. Dere lister opp en rekkerprogrammer som skal være erstattning for Finder. 2. Dere lister dere opp en rekke programmer som gir systeminfo. Hva med å komme med anbefaling på EN bra findererstatning ala Total Commander for PC? Hva med å komme med ET bra systemtweakingsprogram for Mac? Hvorfor lister dere ikke opp VMware Fusion eller Parallells for Mac? Tror den del folk kunne hatt stor nytte av å kjøre virtuelle XP eller windows 7 klienter på MAC for å kjøre sitt gamle favorittprogram som ikke finnes på Mac. Tviler på at noen får en så veldig mye bedre hverdag på sin Mac ved å installere disse 50 fete Mac programmene som dere påstår at man må ha. Fint initiativ, men legg litt mer jobb i å kritist vurdere programmer av samme kategori opp mot hverandre. Det er grunn til at jeg skriver her og det er at jeg snart skal ha meg en Mac og jeg synes det bare blir et fullstendig kaos om jeg skulle måtte installere 6 forskjellige finderversjoner. Kom med anbefaling på EN bra finderestattning og hva som er fordeler og ulemper med denne. KUDOS. Helt utrolig at de ikke tok dette programmet med.. Endret 19. februar 2012 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå