Grudgfees Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Har spilt 2-3 timer skyrim på data og har kommet over mange bugs(nedlasta versjon) Har skyrim til x box tilgjengle og lurer på om det er noen store bugs i xbox versjonen? som med ps3 så slutter spillet og funke etter vist antall timer. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Eneste jeg har opplevd er treg loading av texture noen ganger. Ikke noe alvorlig. Lenke til kommentar
Grudgfees Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Så probleme med at saving files tar for stor plass på ps3 skjer ikkje med x360 ? hmmm Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Har ikke hørt noe om det Lenke til kommentar
Grudgfees Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Vanskelige set up med knapper osv til xbox ? Hardt eller lett og lære ? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Om du har spillt på en konsoll før så faller det naturlig inn. Jeg opplever det ikke som vanskelig Lenke til kommentar
Carine Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Har opplevd lagging/hakking 2-3 ganger når eg var komt igjennom det meste av innholdet på Xbox'n, men det løste seg med ein kjapp reload. Har også vært noen oppdrag som har vært umulig å gjennomføre eller levere inn pga bugs, men det er ikkje mange altså. Pluss ein eller to som ikkje ville forsvinne fra questloggen selv om de var innlevert. Lenke til kommentar
Grudgfees Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Sliter med NPC esbren på data -.- han nekter og prate Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Sliter med NPC esbren på data -.- han nekter og prate Er det snakk om nedlasta fra Steam eller piratkopiert spill her? Om du sliter med et piratkopiert spill har du deg selv å takke, TES-spillene er alltid fylt med bugs og trenger en haug med patcher og fikser for å fungere. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har ikke opplevd en eneste gamebreaking bug, eller minor bugs for den saks skyld. Eneste jeg kan si er at jeg ikke fikk yield til guard med en gang, måtte forlate byen så komme tilbake for å gjøre det, men det vil jeg ikke kalle gamebreaking, eller minor egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå