KarmaZ Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg merket for noen timer siden at jeg hadde kjøpt øl som var utgått, merket faen meg at den andre typen jeg også hadde kjøpt gikk ut 19. januar 2012. Hehe, pussig. Kjøpte på en Coop butikk, anslår det er kassevis med utgått øl. Hvordan fungerer dette? Får jeg penger, øl, eller ingenting? En ting er å kjøpe dårlig melk med dårlig dato, men at øl skal være utgått er drøyt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Hvem skjekker datomerkingen på øl? Neppe noe farlig å drikke, men om du vil så skal du bare dra å klage. Får sikkert tilgodelapp som du kan handle ny øl for. Edit: Coop gir vel gjerne penger tilbake og ikke tilgodelapp. Endret 17. februar 2012 av Complexity Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Poenget mitt er ikke at jeg er redd for å drikke, fikk for ikke så lenge siden igjen over 8 måneders gammelt øl av polisen etter beslag. Like godt. Men saken er om jeg får kjøpt til billigere peng, eller får penger. Hadde passet bra imorgen, siden det også er lørdan. Endret 17. februar 2012 av KarmaZ Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 You say whaaaaat? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg merket for noen timer siden at jeg hadde kjøpt øl som var utgått, merket faen meg at den andre typen jeg også hadde kjøpt gikk ut 19. januar 2012. Hehe, pussig. Kjøpte på en Coop butikk, anslår det er kassevis med utgått øl. Hvordan fungerer dette? Får jeg penger, øl, eller ingenting? En ting er å kjøpe dårlig melk med dårlig dato, men at øl skal være utgått er drøyt Kiwi har en sånn ordning, hos coop får du vel bare pengene tilbake for det du har kjøpt. Evnt ny øl i bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå