EltoSoft Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 hey jeg skal begynne med c++ ganske snart. Er det noen som vet hvor jeg kan laste det ned. Og om det finnes noen gode bøker og internet sider om c++. :o Lenke til kommentar
Snutte Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Du kan laste ned bloodshed dev-c++ på f.eks. download.com. Denne compileren er gratis, og tar liten plass. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 bloodshed dev-c++ er genial. da det gjelder bøker har vi alt en tråd som jeg tror dekker dette veldig bra Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 En kan ikke "laste ned C++". C++ er et programmeringspråk som du gjerne kan skrive i Notepad om du vil. Det er kompilatoren (compiler) som tolker denne koden, og presser ut et program (.exe). Det finnes en rekke av disse der ute som er gratis. Derimot foretrekker mange Visual C++, da dette gir et godt arbeidsmiljø med et godt IDE. Dette er et program som inneholder alt du trenger, slik som et bibliotek-system, kompilator, tekst-editor, ressurs-editor etc. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Kan legge til at Visual C++ ikke er gratis. Kan kjøpes for rundt en tusenlapp. Men det skal ikke være noe galt med Dev-C++. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 jeg foretrekker også visual studio fremfor dev-c++, men vil ikke på noen måte anbefale det til en nybegynner ettersom MANGE som starter med C++ og slutter med C++ kort tid etterpå. Start med dev-c++ og hvis du liker det vurder å gå over til et dyrere programmeringsgrensesnitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå