TheXboxFreek Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Lurer på om det finnes en (nett)butikk i Norge som selger interne HD Audiokabler med hun-hun. Noen som vet? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Har ikke lagt merke til noen selv, men jeg kjøpte en fra eBay.. Om du mener en sånn med 2 forskjellige koblinger, til bruk mellom lydkort og skjermkort? (for å få lyd via HDMI). Tror jeg ga ca 30-35kr inkludert frakt til Norge og den fungerer helt fint. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Slik en Går litt fortere i Norge da, men Ebay er en grei ekstraløsning Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Ahh.. En sånn en ja Var en 2-pins kabel jeg måtte ha. Men burde da være mulig å få kjøpt i norge den der. *Edit* Fant ut at pixmania har.. den har hunn til hann (men ser ut som om pinnene kan dras ut. Men den butikken holder til i frankrike så vidt jeg vet.. men akasa er produsenten av kabelen, og det er jo et merke som norske butikker også selger http://www.pixmania.com/no/no/5015618/art/akasa/ledning-hd-audio-ak-ex-au.html Den ligner ihvertfall på den du la inn bilde av Endret 17. februar 2012 av J@9 Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Finner verken på Komplett eller Dustin Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Vet ikke om du så at jeg oppdaterte posten min.. Men har prøvd å søke litt på det modell nr jeg fant, men ser dårlig ut i norge gitt :S *edit* Kan jo ta en tur et sted det er el-retur da, kanskje du finner et kabinett som har den kabelen for dette er vel en ganske standard kabel i dem fleste nyere kabinetter som har front audio. Endret 17. februar 2012 av J@9 Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Takk Så ikke ut som at Akasa produserte hun til hun-kabel, men dra ut pinnene kan jo være en mulighet! Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Ser ihvertfall ut som om pinnene er løse Sånn at den enten kan brukes mellom lydkort og front audio, eller som en skjøtekabel om man lar pinnene sitte i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå