ChrisAndre Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hei! Jeg sitter og skriver notater til studiene mine inn på PC-en, og i den forbindelse skulle jeg gjerne ha skrevet noe i margen også.. Når jeg skriver i skriveblokka, bruker jeg hele siden til notater, og så skriver jeg sidetallet det er hentet fra i margen. Men på Word får jeg ikke til å skrive noe i sidemargen i det hele tatt, bare i topp- og bunnmarg. Noen som vet om dette er mulig? p. 198 Lenke til kommentar
simena1 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Du kan gå på review og fra der trykke "new comment". Da kan du skrive kommentarer på siden av dokumentet. Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Hei! Jeg sitter og skriver notater til studiene mine inn på PC-en, og i den forbindelse skulle jeg gjerne ha skrevet noe i margen også.. Når jeg skriver i skriveblokka, bruker jeg hele siden til notater, og så skriver jeg sidetallet det er hentet fra i margen. Men på Word får jeg ikke til å skrive noe i sidemargen i det hele tatt, bare i topp- og bunnmarg. Noen som vet om dette er mulig? p. 198 Tables & borders -> draw table Du tegner inn to celler i dokumentet, du kan da skrive fritt i begge. Funker helt fint, i alle fall til min bruk. Endret 17. februar 2012 av baarsk Lenke til kommentar
ChrisAndre Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Hei! Jeg sitter og skriver notater til studiene mine inn på PC-en, og i den forbindelse skulle jeg gjerne ha skrevet noe i margen også.. Når jeg skriver i skriveblokka, bruker jeg hele siden til notater, og så skriver jeg sidetallet det er hentet fra i margen. Men på Word får jeg ikke til å skrive noe i sidemargen i det hele tatt, bare i topp- og bunnmarg. Noen som vet om dette er mulig? p. 198 Tables & borders -> draw table Du tegner inn to celler i dokumentet, du kan da skrive fritt i begge. Funker helt fint, i alle fall til min bruk. Ja! Takk, dette skal jeg prøve! Det ser akkurat ut som det jeg mente Jeg skjønte at det måtte gå an Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Hei! Jeg sitter og skriver notater til studiene mine inn på PC-en, og i den forbindelse skulle jeg gjerne ha skrevet noe i margen også.. Når jeg skriver i skriveblokka, bruker jeg hele siden til notater, og så skriver jeg sidetallet det er hentet fra i margen. Men på Word får jeg ikke til å skrive noe i sidemargen i det hele tatt, bare i topp- og bunnmarg. Noen som vet om dette er mulig? p. 198 Jeg har brukt denne masse til å korrigere og kommentere andre sine dokumenter. "Review"-> "New comment" Endret 18. februar 2012 av StorPeder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå