Gå til innhold

Skrive i margen på Word 2007

ChrisAndre

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sitter og skriver notater til studiene mine inn på PC-en, og i den forbindelse skulle jeg gjerne ha skrevet noe i margen også.. Når jeg skriver i skriveblokka, bruker jeg hele siden til notater, og så skriver jeg sidetallet det er hentet fra i margen. Men på Word får jeg ikke til å skrive noe i sidemargen i det hele tatt, bare i topp- og bunnmarg. Noen som vet om dette er mulig?

p. 198

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg sitter og skriver notater til studiene mine inn på PC-en, og i den forbindelse skulle jeg gjerne ha skrevet noe i margen også.. Når jeg skriver i skriveblokka, bruker jeg hele siden til notater, og så skriver jeg sidetallet det er hentet fra i margen. Men på Word får jeg ikke til å skrive noe i sidemargen i det hele tatt, bare i topp- og bunnmarg. Noen som vet om dette er mulig?

p. 198

Tables & borders -> draw table

Du tegner inn to celler i dokumentet, du kan da skrive fritt i begge.

Funker helt fint, i alle fall til min bruk.

post-15081-0-73341500-1329518071_thumb.jpg

Endret av baarsk
Lenke til kommentar

Hei!

p. 198

Tables & borders -> draw table

Du tegner inn to celler i dokumentet, du kan da skrive fritt i begge.

Funker helt fint, i alle fall til min bruk.

Ja! Takk, dette skal jeg prøve! Det ser akkurat ut som det jeg mente :D Jeg skjønte at det måtte gå an ;)

Lenke til kommentar

Hei!

p. 198

Jeg har brukt denne masse til å korrigere og kommentere andre sine dokumenter.

"Review"-> "New comment"

post-8005-0-86818400-1329566598_thumb.jpg

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...