Hordpower Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Hei! Har da koblet sammen min nye PC, som består av http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649116 + zotac gtx 560 ti 448 cores. Etter jeg hadde koblet opp alt og startet den kom jeg inn i biosen og drev på en times tid med forskjellige boot osv, da HDDen av en eller annen grunn ikke ville starte windows. (har vell funnet ut at dette er pga at du må installere OS på nytt når du har nytt HK.) Men så var jeg i et selskap en stund, pcn var avslått og ingenting koblet til. Da jeg kom hjem og starta den lyste VGA_LED og jeg får ikke opp noe skjermbilde. Har prøvd å boote uten GPU, med en minne-brikke, har tatt ut bios batteriet og prøvd alt jeg kan tenke meg til. Så nå har jeg ikke flere ideer til hva det kan være? Skjønner ikke helt det at den uten grunn ikke vil boote, da jeg i allfall kom inn i biosen før idag. Forslag? edit: Kan legge til at jeg bruker en 550W PSU. Endret 17. februar 2012 av Hordpower Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Husket å koble ekstra strøm til skjermkortet ? Viss du skal prøve det interegrerte skjermkortet så må du huske ta ut det ekstrene skjermkortet Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Fikk tilfeldigvis samme problem selv, virker som det er garantisak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå