surriball90 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hei! Jeg har kommet i den udelikate situasjonen av min gode gamle MacBook synger på siste verset, så jeg MÅ ha en ny nå. Jeg er student midt i eksamensstrida, og skulle hatt den levert så fort som mulig i posten (siden jeg bor langt ute i "gokk", jeg kan ikke reise og kjøpe i butikk). Burde jeg handle hos Apple Store eller Eplehuset om jeg vil ha den levert så raskt som mulig? Jeg vil ha en helt standard MB Pro 13.3 tommer, ikke noe spesialbestilt. Ser Eplehuset har "ekspress over natten", hvor lang tid tar leveringen da? Er veldig redd de ikke skal få sendt den før om kjempelenge, leser om folk som må vente i ukesvis..... Tips? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Komplett, elkjøp, mpx, dustin og andre nettbutikker har mac. Lenke til kommentar
surriball90 Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Ser at også f.eks. Elkjøp fører Mac i nettbutikken, er det like greit å bestille der? Komplett, elkjøp, mpx, dustin og andre nettbutikker har mac. Du kom meg i forkjøpet, ser det selv også. Er det like ok å kjøpe der? har feks elkjøp kjapp levering dersom varen er på lager? (Og JA, jeg bor såpass ute i ingenmanssland det ikke finnes elektrobutikker heller, nærmeste er et par timers kjøring....) Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Sjekk på Elkjøp sine sider om noen av de aktuelle modellene finnes på lager i en butikk nær deg. Da kan du bestille på nettet med Collect@Store i nærmeste butikk. Selv med et par timers kjøretur vil det være den raskeste måten å få tak i maskin på. I tillegg får rimeligere pris enn i butikken. Lenke til kommentar