Kambo Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Skal oppgradere pcen snart og hadde da tenkt å kjøpe følgende deler: Intel Pentium 4 2.6 GHz Boxed PC800 - Socket PGA478, 512kB "Northwood" Asus P4P800/DELUXE Hovedkort S478/800mhz - I865PE,SATA,LYD,ATA133, GbLAN, Firewire Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO 128MB - AGP,"Fireblade E", DVI-I, TV-Out, Retail Det jeg lurer på er om det funker bra med 266 Mhz ddr minne på dette systemet. Jeg har nemlig 1 gig med denne typen (1x 256 MB Apacer 1x 512 MB Twinmos og 1x 256 MB ettellerannet) og så lurer jeg på om skjermkortet bråker mye? Vurdrer nemlig å kjøpe Ultimate Ed. ellers si i fra visst dere ser noe ellers som dere syns er håreisende. Maksinen skal ikkje overklokkes. På forhånd takk for alle svar. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 da må du i såfall kjøre cpu og ram usynkront, og da vil rammen bli en stor flaskehals. Lenke til kommentar
Kukkikano Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg ville nok ha prøvd å selge den ram'en, er litt dumt med 3 brikker siden det er et dualchannel hovedkort.. (2og2 som jobber sammen) Kjøp feks denne for å få full ytelse: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl men det kommer jo ann på hvor mye penger du vil legge i dettte... lykke til! peace........................................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå