ParanoidCat Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Jeg har nylig kjøpt en BayBus på Microplex. Billig ting. Det er noen problem jeg har støtt på: 1. Du får støt av å skru på viftestyringen hvis maskinen er i gang. 2. Det er få vifter som fungerer på grønn modus.' 3. Står ingen plass hvor mange volt som den kjører på grønn modus(rød ledning=5V?) I så fall, jeg finner ingen vifte som har motor som kan starte på 5 V. Av mine egene 11 vifter er det kun Sunon(Case60HO fra 3dfxcool) som kan brukes. Ved oppstart fyrer man opp viftene, for å så skru de ned. Skal kjøpe 8 kabinett vifter, men vil Zalman viftene fungere ved oppstart(minimum 5,5 V)? - Simon Iden Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Hei Jeg har også innstalert BayBus. Jeg har 4stk Zalman 80mm vifter koblet til. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMF1 Disse starter som de skal på laveste setting. Har skrudd den opp endel så de går på høyere rpm, men hører knapt at de er på. Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 19:08, tom^ skrev:HeiJeg har også innstalert BayBus.Jeg har 4stk Zalman 80mm vifter koblet til.http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMF1Disse starter som de skal på laveste setting. Har skrudd den opp endel så de går på høyere rpm, men hører knapt at de er på.MvhTom Erik Hattrem Hvis det er sant at de starter opp på 5 V vil jeg nok en gang kjøpe 8 Zalman 80mm til mitt splitter nye Da01W-D. Jeg har foresten brukt noen gamle speaker og LED ledninger til kabelforlengere(Rød-Svart) - Hvordan får du skrudd opp Rpm, BIOS setting? - Simon Iden ______________ Don't Fear The Darkness, But Fear What It Hides. - Lord Of Darkness (LOTR) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå