Gå til innhold

USB/innganger problemer BENQ XL24209T


larsjns

Anbefalte innlegg

Hei... Jeg fikk min nye benq xl2420t skjerm for tre dager siden. Skjermen funker helt fint, og til gaming er den rå! Digger 120hz! Uansett, jeg får ikke til å koble inn headset/mus o.l inn i usb-inngangene og vanlig input til headset ved siden av? Noen som kan og vet hvordan jeg får fikset dette? Jeg satt lenge å snakked med support, og mannen jeg snakket med virket som om han ikke kunne noe om dette.. Og jeg har selv erfart at man må installere driverne på mitt G19 for å få usb-inngangene til å kunne tas i bruk (om jeg ikke husker helt feil da!!).

 

Jeg tror det har noe med driverne å gjøre, ettersom at skjermen ellers funker helt fint! Men jeg har hatt problemer med å installere driverne/programmet som følger med(om det følger med program). I brukerhåndboken står det forklart at det skal komme opp et wizard installer vindu.. men det jeg får opp når jeg trykker på cd-disken (min datamaskin) får jeg opp masse filer og mapper og det virker som om at jeg ikke har fått installert en dritt fra cden. Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å få dette til å funke? Jeg trenger hjelp og dette går meg på nervene! Ble selv irritert på fyren jeg snakket med, og ville prøve å ringe opp for å få en annen person, men fikk samme person og ga opp support.

 

Jeg blir vel nødt til å sende den inn som fyren foreslo hvis ikke jeg får dette til å fikse seg.

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...