Gå til innhold

FA-Cup: Sunderland - Arsenal @ Stadium of Light

Payung

Anbefalte innlegg

Sunderland vs Arsenal

16.gifvs 13.gif

FA-Cupen 5. runde

18/2-2012

Kl. 18.15

zp_5-120211PAFC_5511.jpg?ic=909b97T

Etter en horribel kamp mot AC Milan, hvor Arsenal tapte 4-0 på San Siro, skal det bli spennende å se hvordan Wenger og laget går ut i denne kampen.

Potetåkeren Stadium of Light er en av ligaens verste baner for øyeblikket.

Sunderland har fått et utrolig løft etter at Martin O'Neill kom til klubben, mens Arsenal på den andre siden har hatt en mindre god periode i 2012. Sunderland-Arsenal spilte kamp forrige helg i PL, der Arsenal gikk av med seieren etter et overtidsmål av Thierry Henry. Henry er nå reist tilbake til USA. Chamakh og Gervinho er tilbake fra Afrikamesterskapet.

Missing Players Sunderland:

Marcos Angeleri Out

Wes Brown Out

Titus Bramble Out

Nicklas Bendtner Out

Lee Cattermole Doubtful

Matthew Kilgallon Doubtful

Craig Gordon Doubtful

David Vaughan Doubtful

Missing Players Arsenal:

André Santos Out

Abou Diaby Out

Per Mertesacker Out

Carl Jenkinson Out

Jack Wilshere Out

Laurent Koscielny Out

Arsenal are undefeated in 13 of their last 14 matches against Sunderland in all competitions.

Endret av Payung
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nok en vanskelig kamp på stadium of light. Tror vi må satse på et uavgjort resultat her og så knuse Sunderland på Emirates i returkampen.

Dessverre tipper jeg Sunderland trekker det lengste strået. Tapet mot Milan var nok startskuddet for vår årlige februar kollaps.

Lenke til kommentar

Dette er en vanskelig kamp, men det kan fort gå vår vei. Spillerne kan respondere milankampen på to forskjellige måter - enten ved å løfte seg skikkelig, eller vise mangel på selvtillit. Jeg velger å tenke med hjertet når jeg gjetter at vi viser cojones og vinner 1-3.

Lenke til kommentar

Klarte såvidt å vinne forrige ukes oppgjør mot Sunderland, som da hadde spilt 120 minutter fotball noen dager før. I dag er rollene byttet om og vi kommer til å slite som faen. Tipper uavgjort og replay. 1-1.

Fabianski, Sagna, Djourou, Vermaelen, Coquelin, Arteta, Song, Ramsey, Oxlade-Chamberlain, Gervinho, Van Persie

Helt greit lag, selv om vi stiller med verdens mest nervøse keeper i mål. Gleder meg til å se Gervinho igjen.

Lenke til kommentar

Arsenal: Fabianski, Sagna, Djourou, Vermaelen, Coquelin, Arteta, Song, Ramsey, Oxlade-Chamberlain, Gervinho, Van Persie.

Subs: Rosicky, Szczesny, Walcott, Squillaci, Arshavin, Chamakh, Benayoun.

Hvis dette stemmer, så er det bra at Theo er benka. Ved bytter av vingene håper jeg Arshavin kommer på. Vi er forresten ikke langt unna og se Squillaci spille igjen. Hehe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...