Payung Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Sunderland vs Arsenal vs FA-Cupen 5. runde 18/2-2012 Kl. 18.15 Etter en horribel kamp mot AC Milan, hvor Arsenal tapte 4-0 på San Siro, skal det bli spennende å se hvordan Wenger og laget går ut i denne kampen. Potetåkeren Stadium of Light er en av ligaens verste baner for øyeblikket. Sunderland har fått et utrolig løft etter at Martin O'Neill kom til klubben, mens Arsenal på den andre siden har hatt en mindre god periode i 2012. Sunderland-Arsenal spilte kamp forrige helg i PL, der Arsenal gikk av med seieren etter et overtidsmål av Thierry Henry. Henry er nå reist tilbake til USA. Chamakh og Gervinho er tilbake fra Afrikamesterskapet. Missing Players Sunderland: Marcos Angeleri Out Wes Brown Out Titus Bramble Out Nicklas Bendtner Out Lee Cattermole Doubtful Matthew Kilgallon Doubtful Craig Gordon Doubtful David Vaughan Doubtful Missing Players Arsenal: André Santos Out Abou Diaby Out Per Mertesacker Out Carl Jenkinson Out Jack Wilshere Out Laurent Koscielny Out Arsenal are undefeated in 13 of their last 14 matches against Sunderland in all competitions. Endret 17. februar 2012 av Payung Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Håper på dette laget: Szczesny Sagna-Djourou-Vermaelen-Le Coq Song Arteta - Rosicky Gervinho Chambo/Walcott Van Persie Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Nok en vanskelig kamp på stadium of light. Tror vi må satse på et uavgjort resultat her og så knuse Sunderland på Emirates i returkampen. Dessverre tipper jeg Sunderland trekker det lengste strået. Tapet mot Milan var nok startskuddet for vår årlige februar kollaps. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 En returkamp er katastrofe, foretrekker at Arsenal ryker direkte fremfor å få omkamp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 En returkamp er katastrofe, foretrekker at Arsenal ryker direkte fremfor å få omkamp. Hvorfor det? FA-cupen er det eneste vi kan vinne i år. Mange av "kanonene" er jo slått ut. Tar heller FA-cup trofe enn topp 4. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Topp 4 > FA Cup, uten tvil for min del. Derfor. Red.: Forresten heter stadion Stadium of Light. Endret 17. februar 2012 av Atald Lenke til kommentar
Payung Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Kom med en 's' for mye der ja. Fixed. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Vi puler dem tror jeg! Man vet aldri med arsenal for tiden. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Noen uttrykk funker ikke like bra på norsk. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Go Sunderland Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Heia Arsenal! Tror ikke jeg får sett kampen, dog. Kjipt, for jeg hadde faktisk gledet meg. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Dette er en vanskelig kamp, men det kan fort gå vår vei. Spillerne kan respondere milankampen på to forskjellige måter - enten ved å løfte seg skikkelig, eller vise mangel på selvtillit. Jeg velger å tenke med hjertet når jeg gjetter at vi viser cojones og vinner 1-3. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Arsenal: Fabianski, Sagna, Djourou, Vermaelen, Coquelin, Arteta, Song, Ramsey, Oxlade-Chamberlain, Gervinho, Van Persie. Subs: Rosicky, Szczesny, Walcott, Squillaci, Arshavin, Chamakh, Benayoun. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Klarte såvidt å vinne forrige ukes oppgjør mot Sunderland, som da hadde spilt 120 minutter fotball noen dager før. I dag er rollene byttet om og vi kommer til å slite som faen. Tipper uavgjort og replay. 1-1. Fabianski, Sagna, Djourou, Vermaelen, Coquelin, Arteta, Song, Ramsey, Oxlade-Chamberlain, Gervinho, Van Persie Helt greit lag, selv om vi stiller med verdens mest nervøse keeper i mål. Gleder meg til å se Gervinho igjen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Arsenal: Fabianski, Sagna, Djourou, Vermaelen, Coquelin, Arteta, Song, Ramsey, Oxlade-Chamberlain, Gervinho, Van Persie. Subs: Rosicky, Szczesny, Walcott, Squillaci, Arshavin, Chamakh, Benayoun. Hvis dette stemmer, så er det bra at Theo er benka. Ved bytter av vingene håper jeg Arshavin kommer på. Vi er forresten ikke langt unna og se Squillaci spille igjen. Hehe Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Skulle ønske at Song spilte midtstopper og Vermaelen var på venstrebacken slik at Coquelin kunne spille sentralt. Attpåtil er det skuffende at Ramsey er tilbake i startoppstillingen, men ufattelig deilig at Gervinho og Chamberlain er på hver sin kant. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Det laget stemmer. Enig i at Walcott bør få kjenne på benken. Veldig nervøs for at Fabianski skal stå. 2 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Kan ikkje klage på laget. Veldig spent på kantspelet i dag, vi er avhengige av at dei har dagen. Blir ein knalltøff kamp med tanke på bana, sjølvtillitten og motstanden. 1-2 igjen, takk! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Gressmatta er horibel, så det er bare å glemme et flytende pasningsspill. Jeg tror (og håper) Wenger ønsker litt mer direkte utfordring fra kantene, noe spillere som Gervinho og Ox har som sine sterke sider. 1 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Sunderland: Mignolet, Bardsley, Richardson, Turner, O'Shea, Larsson, McClean, Cattermole ©, Colback, Gardner, Sessegnon. Subs: Bridge, Campbell, Dong-won, Meyler, Kyrgiakos, Elmohamady, Westwood. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå