EinarEriksen Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Her får du toppklasse-ytelse til en hyggelig pris. Test: Huawei U8860 Honor Lenke til kommentar
Kjell_OVE Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Fantastisk rå og stilig mobil! Trur dette er en hard konkurrent til både galaxy s (Plus)og motorola atrix.... Flotte spess og god test Litt vell mye trekk kanskje for tastaturet.. Er jo bare til å laste ned et nytt XD 1 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Vist holdbarheten er som på en merkevare telefon er dette absolutt et godt alternativ. Endret 17. februar 2012 av Leseren Lenke til kommentar
Danielmikalsen Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 mens dagens toppmodeller selvsagt får høyere poengsummer enn U8800 Honor. gått litt fort i svingene lest for mye om U8800 Huawei. HELT RÅÅ på pris! har selv U8800 herlig telefon. Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Altfor mye feil på Huawei telefoner. Fått retur i bøtter og spann av dette merket, desverre. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Altfor mye feil på Huawei telefoner. Fått retur i bøtter og spann av dette merket, desverre. Hvordan vet du det selger du Mobiltelefoner eller? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Mye for pengene her ja. Men jeg har også hørt at det er mye ymse med Huawei. Lenke til kommentar
seraphius Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 ha, bra oppfølger till u8800 og god lillebror til Huawei vision. Og i forhold til service.. jeg driver med salg og rep av telefoner i butikk, når det gjelder service er ikke huawei noe verre enn noen andre, har feks vesentlig mere service og klager på iphone modeller en det jeg har på huawei. 5 Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 ha, bra oppfølger till u8800 og god lillebror til Huawei vision. Og i forhold til service.. jeg driver med salg og rep av telefoner i butikk, når det gjelder service er ikke huawei noe verre enn noen andre, har feks vesentlig mere service og klager på iphone modeller en det jeg har på huawei. Vi har iallefall hatt ekstremt mye feil på Huawei telefoner, vesentlig mer enn andre merker, tom mer enn Iphone. 1 Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Vi fikk beskjeden "Det ser ut til at oppgaven tar lengre tid. Du kan trykke på Tilbake-tasten for å avbryte". Under denne beskjeden finner vi tasten "Slett", men ingen tilbaketast. Vi visste ikke helt hva som kom til å bli slettet, så vi valgte å være tålmodige. Jeg ville tro de mener standard tilbaketast, som vel er på alle Android telefoner... Lenke til kommentar
mastergladiatus Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Bare innse det AMobil!!! Kamerataster vil dø ut, så ikke gidd å klage på det.... Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Ser ut som en grei telefon for pengene dette. Hvordan opplevde dere programvaren? På mine 2 U8800 opplevde jeg stadige reboots inntil jeg flashet MIUI. Et annet problem var at telefonen slet med å holde en stabil WIFI-tilkobling. Har Huawei tatt seg sammen på dette området? Lenke til kommentar
kalden Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Grei nok HW, men sikkert elendig software support igjen. Med mindre du er villig til å legge inn 3rd party ROMs så hadde jeg holdt meg unna. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Tror jeg beholder Samsung Galaxy Ace en stund til. Den ser bedre ut også. Kjører en modifisert Samsung ROM på den med ICS theme og har ClockworkMod recovery. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Har hatt U8800 i snart ett år og min er faring er at man får billig bra hardware, men skal man ha god software, må man jobbe litt. 1 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) U8800 Honor U8800 Ideos X5 er ikke samme tlf som U8860 Honor Altfor mye feil på Huawei telefoner. Fått retur i bøtter og spann av dette merket, desverre. Jobber selv i serviceavdelingen i et større varehus som bl.a. fører Huawei, og jeg har vel fremdeles til gode å se en reklamasjon på Huawei Er videre enig i at det er litt drøyt å trekke for dårlig tastatur, selv om det burde medfølge en fungerende utgave. Imidlertid er Android i utgangspunktet myntet på dem som ønsker og evner å tilpasse telefonen akkurat slik de selv ønsker, så dette burde ikke være noe problem overhodet. Tastaturet som medfølger Huawei U9000 er flott, det er en norsk versjon av TouchPal IME som jeg ikke har klart å finne igjen på Market. Nå bruker jeg et tastatur som heter GO Keyboard, det funker bra og har swipe-strokes. Dessuten er det gratis Endret 18. februar 2012 av srbz Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Rart det skal være så forskjell på produktene fra varehus til varehus. Servicesjefen i butikken spurte meg pent om jeg kunne slutte å ta inn Huawei pga service og feil også. Snakket med andre butikker som har samme problem som oss, mye feil på telefonene. Blir ikke bestilt inn flere Huawei telefoner hos oss iallefall. Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Og i forhold til service.. jeg driver med salg og rep av telefoner i butikk, når det gjelder service er ikke huawei noe verre enn noen andre, har feks vesentlig mere service og klager på iphone modeller en det jeg har på huawei. Det er vesentlig flere klager og service henvendelser på iPhone modeller... ...kan det ha noe med at det er vesentlig flere som har en iPhone? Det er over 500.000 iPhoner i Norge, hvor mange huawei finnes her? Jeg trur ikke det finnes mer enn 1000 personer i Norge som vet hva huawei er, hvor mange telefoner kan være solgt? Endret 18. februar 2012 av kelux78 1 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Vist det er så masse feil på Huawei, Så forklarer det at Telenor har så mye problemer med mobil nettet. For grunnen til at Huawei er billig er at produktene demmes består av billig materialer som ikke tåler så mye vær og vind som dyrere materialer. Og når Telenor bruker billigmerket Huawei og det svært så tilbakestående Ericsson så er det ikke rart at Telenor har problemer. De burde heller brukt Nokia, Siemens eksetra. Når det gjelder Mobiltelefoner så er billigmerker helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg