Elex Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hei! Jeg har skiftet steam konto. Men har noen spill installert på den gamle steam kontoen, er det mulig å slette disse så jeg kan installere de på den nye steam brukeren? Lenke til kommentar
simena1 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Tror nok desverre et kort og godt nei er svaret du leter etter. Du kan ikke flytte spill som er registrert (redeemed) på en bruker. Kanskje har du en smal sjanse ved å kontakte steam support, men tviler sterkt på at du får noe hjelp. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Du kan ikkje flytte registrering, men om problemet er at dei framleis er installerte på PC-en, kan du jo bare logge på den gamle kontoen for å avinstallere derifrå. Om den er sperra eller utilgjengeleg kan du fjerne installerte spel manuelt, men om du vil ha dei heilt vekk (registry og alt) er det litt styr. Endret 17. februar 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Elex Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Ok, da får jeg se hva jeg kan gjøre. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå