VitroVine Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Noe jeg burde endre? Trenger jeg mer kjøling? Er kabinettet stort nok? /alt er fra Dustin Bilde av delene CPU: INTEL CORE I5 2500K GPU: ASUS RADEON HD7970 3GB PSU: CORSAIR HX 750W ATX12V 2.2 / EPS12V RAM: CORSAIR 8GB DDR3 VENGEANCE LP MOBO: ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 Kabinett:CORSAIR MIDITOWER CARBIDE 500R SSD: SAMSUNG 830 HDD: SEAGATE BARRACUDA 3TB CD-Drive: LITEON BLURAY BD-R 12X OS: Windows 7 Home Premium Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Alt passer. Dette er et badass oppsett, så hvorfor ikke et bedre kabinett...? For eksempel Corsair Obsidian 650D(!), Silverstone Raven RV02 eller min favoritt: Fractal Design Define R3. I tillegg bør du gå for en bedre cpu-kjøler, for å få lavere temp og viktigst av alt: mindre støy. For eksempel Phanteks PH-TC14PE for det beste, Noctua DHU12P som er litt mindre eller Cooler Master Hyper 212 Evo, som er minst, men holder godt. Alle er bra, men jo større jo bedre. Tips: bruk litt god kjølepasta - Antec Silver Lykke til! Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Takk,takk har sett på Obsidian 650D ja, og går nok for den samt ny CPU vifte ( og kjølepasta ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå