Gå til innhold

Apple MacBook Pro 13,3 ?

Anbefalte innlegg

Hallo,

En i familien vil absolutt ha en Apple MacBook Pro 13,3

Elkjøp Mac

Har selv null niks peiling på Apple pcer men ser den får veldig bra kritikker.

Noen som har formening om denne modellen i linken er det beste kjøpet (under 10 lapper) evntuelt om andre butikker som har til rimeligere pris?

En dyrere maskin er ikke særlig aktuelt tror jeg.

Greit å kjøpe nå eller er det nye modeller på vei så det lønner seg å vente?

fra Mac noob :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den billigste jeg har sett var til 9200,-. De ligger mellom der og 10K. Du kan jo se i kundeavisene til Extert, Lefdal osv

Den har stått i elkjøp/lefdal avisa mange ganger til 9800,......virker nesten som det

er fast pris.

Jeg vet ikke hva slags bruk maskinen kommer til å få men greit å legge med litt ekstra minne om du kjøper den pc'en.

Han som skal ha den er opptatt av film/video redigering....tror jeg.....så mere minne hadde

sikkert vært en fordel ja.

Dere...eller andre... har ingen formening om det kommer noe nytt og nye Macbook pc´er snart?

Synes disse modellene har vært på markedet i en "evighet".........føles det som.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar.

Litt kjipt hvis det blir handlet en Mac nå også kommer det en kraftig forbedret

en like etterpå......til samme pris :/

Etter hva jeg har lest så er vissnok den jeg har linket til vært på markedet siden sommeren 2010.....det er jo lenge så forundrer meg ikke om ny utgave blir ganske mye forbedret.

Lenke til kommentar

Om det ikke er noen bråhast med ny maskin, hadde jeg anbefalt deg å vente til Ivy Bridge iallfall. Den bør være på markedet før sommeren. De 13.3" MBP som er i butikken nå er "Late 2011", som ble lansert 24. oktober 2011. Ikke november 2011 som olegunnaro skal ha det til.

Apple pleier å være ganske så kjappe å komme med nye prosessorer i disse maskinene, så like etter at Ivy Bridge er lansert, vil antageligvis MacbookPro "mid 2012" trille ut i butikkene.

Lenke til kommentar

MacRumors vil ha det til at det i snitt har gått 267 dager mellom hver oppdatering for MBP, i skrivende stund er det 117 dager siden forrige oppdatering. Om ny maskin kommer om 5 måneders tid er vi på snittet – men her er det jo ingen garantier ...

Spørsmålet jeg ville stilt meg er heller om man egentlig burde kjøpe MBA fremfor MBP.

http://buyersguide.macrumors.com/#MacBook_Pro

Lenke til kommentar
De 13.3" MBP som er i butikken nå er "Late 2011", som ble lansert 24. oktober 2011. Ikke november 2011 som olegunnaro skal ha det til.

Bomma med ei uke da, sorry! Jeg mener fortsatt at det er tull å vente dersom man trenger ny laptop .

Tull er vel å overforenkle det litt?

Ved lanseringen av airbook var f.eks apple først ute med den nyeste intel prosessoren. Så foreløpig så har ingen svaret på når apple kommer med en ny modell, men apple sitt varemerke er vel uforutsigbarhet.

Lenke til kommentar

Uten å vite hvorvidt det haster å kjøpe ny maskin eller ikke, er det fint lite vits å diskutere.

Jeg velger å tro Apple lanserer ny MBP umiddelbart etter lanseringen av Ivy Bridge. Dette har de i det siste vært flinke til å gjøre.

Ifølge wikipedia (orker ikke lete rundt etter en bedre kilde) skal disse brikkene for mainstream-markedet komme 2012-5-6. Har du mulighet til å vente til ~juni anbefaler jeg det. Har du ikke mulighet til å vente, er det bare å kjøpe en av maskinene som er ute i butikkene nå heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...