knutazz Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hei, Jeg har akkurat satt opp en HP Deskjet 3050A J611a for utskrift og skanning i ett hjemmekontor, alt av oppsett og installasjon gikk bra helt til noen få øyeblikk etter installasjonen og omstart av de bærbare la jeg merke til at Windows7 til stadighet laster\ refresher (den blå sirkelen på musa) selv mens den ikke er i bruk med skrivebordet oppe. Dette skjer kun når programvare og drivere er installert fra DVD og ikke før installasjon og eller etter fjerning av programvare og drivere, er dette på grunn av en kompatibilitet feil i driveren eller programvaren til HP? Eller er det noe i Windows som må rekonfigureres?? Skriveren er koblet med WiFi 802.11n installasjon gjennom WPS, og DVD på begge bærbare utstyr: Dlink DIR - 655 AsusX53U - Windows 7 x64 - Home Premium Dell Latitude E5510 - Windows 7 x64 - Professional HP Deskjet 3050A J611a Håper noen har peiling på hva denne "feilen" kan komme fra Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Var jeg deg ville jeg forsøkt http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?cc=us&lc=en&dlc=en&tmp_geoLoc=true&product=5061092 drivere isteden, antakelig er det dårlige drivere som følger med på cd. Generielt sett bør man styre unna alt CD driver plater fordi driverne er utdaterte og kun er til nødbruk. Det gjelder også windows update drivere. Kan jo være en treg harddisk også, men tviler litt på det. Da burde det i så fall mere en enkelt driver. HP legger ofte større programvarepakker med, men jeg ville i så fall kun installert driveren og droppe resten. Endret 20. februar 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå