Gå til innhold

RiksTV Barclays Premier League vs TV2 Sumo

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål, som jeg ønsker å få svar av de som har sumo og har vært borti dette. Jeg har Barclays Premier League fra RiksTV til 249,- i måneden. Og det er jo kun de tre engelske lagene.

Med TV2 sumo får jeg da med (sumo sport) tilgang til både de tre, Premier League kanalene, samt tv2 sport kanalene, og Europa League? Så at alle Europa League kampene igår ble sendt på TV2 Sumo.

TV2 Sumo Sport koster 199,- i måneden. Og da lurer jeg på, er Sumo stabil, at man kan se kamper uten at det hakker, har helt greit nett fra Telenor. Samt at kvaliteten, via HDMI kabel fra PC til TV ikke er så gærnt? Håper noen her kan veilede meg litt, sånn at jeg vet hva jeg skal bestemme meg for. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bare kjøpt ukespakker med Sumo innimellom og jeg har opplevd at kampene gjerne bare stopper etter 70 minutter. Det skal sies at TV2 ved disse anledningene har gitt meg god kundeservice og gitt meg gavekort med en ekstra uke abbonement, men fortsatt irriterende.

Kvalitetsmessig mtp bilde er jeg veldig fornøyd med Sumo. Har kjørt kampene på en bærbar og sett bildet på TV via HDMI-kabel. Er nesten like god kvalitet som vanlig TV.

Selve UI-en inne på Sumo sin nettside hater jeg. Men den funker nå noenlunde.

Lenke til kommentar

Ok, greit å vite. Så på sumo får man altså tilgang til Premier League (3) kanalene, TV2 sport (5), samt andre fotballkamper? Viser altså sumo direkte som på tv-skjermen? Eneste jeg er redd for er kvaliteten.

Pleier å streame tv-kamper, og da pleier det å være så utydelig at tallene på draktene er uleselige.

Lenke til kommentar

Ok, greit å vite. Så på sumo får man altså tilgang til Premier League (3) kanalene, TV2 sport (5), samt andre fotballkamper? Viser altså sumo direkte som på tv-skjermen? Eneste jeg er redd for er kvaliteten.

Pleier å streame tv-kamper, og da pleier det å være så utydelig at tallene på draktene er uleselige.

Du kan ikke sammenligne det med ulovlige streams. Disse har ikke samme båndbredde eller kapasitet etc som et betalingsprodukt. Sumo viser direkte på TV-skjermen om du enten har en TV hvor du kan åpne nettsider o.l. eller har en PC e.l. koblet til TV-en din. Og det er nesten like direkte som vanlig TV. De ligger vel 30 sekunder etter eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...