johanf Skrevet 17. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Jeg har en standard HP Compaq 8200 Elite CMT jeg har lyst å sette inn et skjermkort i. Siden det er en latterlig dårlig strømforsyning i maskinen og ingen mulighet for å sette inn noe som krever ekstra strømtilførsel, lurer jeg på om noen har tips om et skjermkort jeg kan bruke. Bruksområde er enkle spill og applikasjoner som krever aksellerering. Tenk WoW/WoT/Realflight G2. All hjelp mottas med takk! Endret 17. februar 2012 av johanf Lenke til kommentar
Mantaturbo Skrevet 17. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 Det beste skjermkortet uten extern strøm er nylanserte amd hd 7750 . Her er link til test : http://www.guru3d.com/article/amd-radeon-hd-7750-and-7770-review/1 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Takk for glimrende svar, Mantaturbo. Much appreciated. Likte det kortet litt. Kanskje jeg skulle legge til at det ikke skal koste noe? Altså, BANG FOR THE BUCK er viktig her! Endret 17. februar 2012 av johanf Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 HD 6670 er betydelig mer bang for buck enn 7750. Sikker på at du ikke kan takle 5750/6750s TDP på 86W? Det er bare 11W mer enn PCIe tillater og adapter med 2x molex -> PCIe 6-pin følger nok med. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 Siden maskinen er en businessmaskin, er det ingen strømkontakter til overs. Iallfall ingen vanlige Molex-kontakter. Man trenger vel uansett to, gjør man ikke? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 Det finnes også skjermkort med egen strømforsyning til å plugge i veggen, men de er neppe billige. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 Det finnes også skjermkort med egen strømforsyning til å plugge i veggen, men de er neppe billige. hehe - ikke så veldig aktuelle heller, men takk for forslaget. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 Takk for hjelp, alle. Arni90, jeg satser på et 6670 fra ASUS, vifteløst. Det blir genialt å ha på kontoret. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå