'dharma_boy' Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg bare lurte på hva som er forskjellen på flexi-data.no og komplett.no??? Er det sant at komplett.no sender varer til flexi-data.no?? Altså at flexi-data bestiller fra komplett.no????? Det ser ut for meg at begge butikkene er utrolig bra, nesten helt lik eller??? Takker for svar.. :smile: Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Buttikane bruker samme importør/grosist, ellers er det to heilt forskjellige firma. Ein liten sidenote. Flexi-data sender ikkje lengre varer, så du må hente dei sjølv på laksevåg (hvis ikkje du er bedriftskunde) Flexi ligger ca på samme/litt under web-prisen til komplett, og man sliper frakt. Og, husk at komplett butikk og komplett på web er to forskjellige firma. b.t.w. Flexi >>>>>>>>>>>>>> komplett Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 vist du er bergenser handler du på flexi. Der sleppe du frakt og dei er som oftast nokre kr. billigare enn komplett.no og Lenke til kommentar
romankovich Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Flexi-data er en genial måte å slippe oppkrav og frakt på. Noen bonuser må det være med å bo i Bergen:) Tidligere var det slik at Flexi nesten alltid lå noen kroner under Komplett, men min erfaring er at Flexi nå ligger noen få kroner dyrere. Men det blir som sagt uansett billigere når man trekker fra frakt og oppkrav. rk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå