Øystein.F. Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Nathan Drake er allereie tilbake, men i nytt format. Les hele saken Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Grafikken så faktisk ikke så ille ut. Synd de har tenkt mer på dette enn spillopplevelsen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Likte anmeldesen. Den fikk meg til å smile flere ganger. Liker at de har tonet ned på skytingen. Golden Abyss er nok et spill jeg kommer til å kjøpe når jeg en gang kjøper Vita. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 "Uncharted: Golden Abyss er på alle måtar eit verdig ledd i Uncharted-serien. Spelet byr på akkurat det ein ventar seg" Stusser litt på den der, siden ankepunktet i absolutt alle andre anmeldelser jeg har lest er at det mangler de fantastiske set-piece øyeblikkene fra storebrødrene på PS3. Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Er det høyere skjermoppløsning på PSV enn oppløsningen de fleste spillene til PS3 genererer bilder i? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Om spillet ikke inkluderer de ekstremsekvensene som gjorde me 2 og 3 så bra så syntes jeg det blir rart å si at spillet nesten er like bra som det Naughty dog har laget Lenke til kommentar
thomasmb Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Er det høyere skjermoppløsning på PSV enn oppløsningen de fleste spillene til PS3 genererer bilder i? Ikke akkurat nei. Bildene vita lagrer er på 960x544 (samme som oppløsningen), men de har nok valgt å ikke bruke disse siden det virkelig får grafikken til å se ille ut. Jeg har akkurat skrevet en review av Vitaen for techstorm.no - og følte nesten at jeg ikke kunne bruke screenshots fra spillene. Men det ser imponerende ut når man spiller. eksempel: http://cl.ly/EJGo (tatt med metoden som sony anbefalte oss) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå