Cuneax Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Apples nye operativsystem får mer enn hundre nye funksjoner. Dette er OS X Mountain Lion Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 "mest avanserte" -> nye funksjoner inkluderer "Notes" og "Notification Center" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 "Kritikk av operativsystemoppdatering" -> "velger de mest pirkete punktene" Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 "Kritikk av operativsystemoppdatering" -> "velger de mest pirkete punktene" Ja jøss, ein kommentar i eit kommentarfelt. Heilt av hengslene det vettu. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 "mest avanserte" -> nye funksjoner inkluderer "Notes" og "Notification Center" Skjønner meg aldri på slik kritikk. 1. De blir jo bare mer og mer avanserte jo flere funksjoner som kommer. 2. Hadde du forventa at noen skulle si noe nøytralt om sitt eget produkt? "En ganske bra oppdatering."? Og dette er jo Apple, de er jo kjent for å ta litt hardt i på superlativene. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Skjønner meg aldri på slik kritikk av enkelt-kommentarer som småfniser av eit firma eg. >.> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg