cfg Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Etter det jeg ser så er det fortsatt noe klaring mellom de 2 kortene på det hovedkortet. Jeg tviler på at han kommer til å slite med varmen på det. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Etter det jeg ser så er det fortsatt noe klaring mellom de 2 kortene på det hovedkortet. Jeg tviler på at han kommer til å slite med varmen på det. klaringen vil være på milimeteren eller to det er uansett idiotisk å gå for 2 stk. GTX 560 ti framfor 1 stk. HD 79*0... Lenke til kommentar
cfg Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Du så hva han skrev om lengden på kortet? Tror det er større klarering enn som så. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Lengden er ikke problemet. Det er klareringen mellom kortene. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Du så hva han skrev om lengden på kortet? Tror det er større klarering enn som så. her er det et bilde av GTX 580 i det kabinettet: disse grafikkortene måler 26.7cm i lengden, HD 7970 måler 27.7cm i lengden en HDD måler 10.2Cm i bredden, og hvis H80 + vifter måler 8.8cm, så vil det være plass... Endret 19. februar 2012 av olestokk Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Fint bilde Skal man bruke 4 store høvdinger på skjermkort så kjøper man det beste singel korte på markedet. Å det er i dag HD7970. Alt annet er idioti. Så kan du heller kjøpe et kort til viss ytelsen blir for dårlig, men da er det nok cpu som er flaskehals. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå