larsandre- Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Etter 2-3 ukers bruk av min Samsung Galaxy Nexus fikk jeg problemer med at USB-inngangen på telefonen ble ustabil. Den ladet kun delvis når telefonen var avslått, og tilkoblet til PC var det kun mulig å liste filer. Overføring ble avbrutt. Jeg leverte telefonen så inn til Netcom butikken i Drammen for å se om dette kunne være en garantisak. Etter en uke fikk jeg avslag pga fuktskader på USB-kontakten. Jeg aksepterte at dette var min feil, da jeg vet telefonen har ligget i en lomme som det hadde kommet snø inn. Det var ikke bevist fuktskader andre steder, og telefonen fungerte ellers utmerket. Mitt ønske var å få en pris på å få byttet USB-kontakten i telefonen. Jeg fikk så beskjed om at Netcoms verksted (Deltaservice) ikke ønsket å gjøre noe reprasjon på telefonen da de ikke kunne gi garanti på reprasjonen. Det var helt umulig å få noe hjelp fra Netcom, annet enn et råd fra en av de ansatte om å prøve nabobutikken. Så mitt eneste valg var da å få returnert telefonen for i overkant av 300 kr fordi de mente telefonen ikke kunne repareres. Nabobutikken på Magasinet i Drammen gav meg en pris på kr 300 for å reparere skaden. I tillegg har de garantert fått en ny kunde neste gang jeg skal kjøpe telefon eller tilbehør. Jeg lurer på hvordan andre har opplevd butikkene sin velvilje til å reparere selvforskyldte skader på mobiltelefonen. Hos Netcom-butikken i Drammen følte jeg meg ganske avvist, selv om jeg ønsket å betale for reparasjonen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 300kr for den jobben hadde jeg lett sakt ja til, om de kan love det de lover. Problemet er nok bare dårlig kontakt med pluggen, og kjenner du noen som kan handtere en loddeboldt så er vel det billigste å bare få vedkommende til å åpne å smelte litt god kontakt igjenn. Lenke til kommentar
larsandre- Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Har fått igjen telefonen i dag. Det eneste som de gjorde var å rense USB-kontakten. Jeg fikk også beskjed om at bildene jeg hadde fått fra det andre verkstedet ikke stemte med hva de hadde sett. Så jeg ønsker å si tusen takk for hjelpen til Mobile Wear på Magasinet i Drammen. Super service! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå