Gå til innhold

Dine erfrainger av verksteder og selvforskyldte skader

Anbefalte innlegg

Etter 2-3 ukers bruk av min Samsung Galaxy Nexus fikk jeg problemer med at USB-inngangen på telefonen ble ustabil. Den ladet kun delvis når telefonen var avslått, og tilkoblet til PC var det kun mulig å liste filer. Overføring ble avbrutt.

Jeg leverte telefonen så inn til Netcom butikken i Drammen for å se om dette kunne være en garantisak. Etter en uke fikk jeg avslag pga fuktskader på USB-kontakten. Jeg aksepterte at dette var min feil, da jeg vet telefonen har ligget i en lomme som det hadde kommet snø inn. Det var ikke bevist fuktskader andre steder, og telefonen fungerte ellers utmerket.

Mitt ønske var å få en pris på å få byttet USB-kontakten i telefonen. Jeg fikk så beskjed om at Netcoms verksted (Deltaservice) ikke ønsket å gjøre noe reprasjon på telefonen da de ikke kunne gi garanti på reprasjonen. Det var helt umulig å få noe hjelp fra Netcom, annet enn et råd fra en av de ansatte om å prøve nabobutikken. Så mitt eneste valg var da å få returnert telefonen for i overkant av 300 kr fordi de mente telefonen ikke kunne repareres.

Nabobutikken på Magasinet i Drammen gav meg en pris på kr 300 for å reparere skaden. I tillegg har de garantert fått en ny kunde neste gang jeg skal kjøpe telefon eller tilbehør.

Jeg lurer på hvordan andre har opplevd butikkene sin velvilje til å reparere selvforskyldte skader på mobiltelefonen. Hos Netcom-butikken i Drammen følte jeg meg ganske avvist, selv om jeg ønsket å betale for reparasjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått igjen telefonen i dag. Det eneste som de gjorde var å rense USB-kontakten.

Jeg fikk også beskjed om at bildene jeg hadde fått fra det andre verkstedet ikke stemte med hva de hadde sett.

Så jeg ønsker å si tusen takk for hjelpen til Mobile Wear på Magasinet i Drammen. Super service!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...