Dore123m Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 har en ide til TS, Be folk ha med vanskelighetsgraden. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Kane & Lynch 2: Dog Days var rimelig kort, runda det på en kveld. Tror jeg må la Kane & Lynch 2 vike plassen for Syndicate. Det var pang-pang-ferdig. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Vet ikke helt om det tells, men the way of the saumrai 2 til PS2 tok vell en halvtime, det var tho lagt opp til at man skulle runde det flere ganger:P Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Litt vanskelig å svare på uten en klarere definisjon, men det korteste fullpris-spillet jeg har spilt er antageligvis The Bouncer på PS2. Det tok vel knapt 90 minutter å kjøre gjennom sulamitten. Forøvrig like greit at det spillet ikke var lengre. Husker også The Bouncer. Var vel et av de første PS2 spillene på markedet. Ekstremt kort, men med god replay value for min del. Da man kunne bygge videre på karakterene sine 2, 3 og 4 osv osv gjennomgang. Vurderer faktisk å anskaffe The Bouncer på nytt. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) ....... Endret 4. mars 2012 av Heradon Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Call of Duty 4 og Medal of Honor begge på normal vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Mr.money Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Kanskje Ratchet and clank:queens for booty er veldig kort,men hvis du spiller Arcade-spill så er de veldig korte. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 "Gris", eller "vri åtter" kanskje. De er nok de *korteste* spillene jeg har spilt. http://trommelyd.no/ Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 "Gris", eller "vri åtter" kanskje. De er nok de *korteste* spillene jeg har spilt. http://trommelyd.no/ hehe nice er nok enig der Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Dino Crisis 2, ble rimelig skuffet av spillet etter å ha spilt dino crisis (nr 1) som var drittbra! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det første Portal er vel det retailspillet jeg har rundet. Bastion er heller ikke så veldig langt, forsåvidt. Dear Esther kjøpte jeg på release, men har fortsatt ikke fullført det. Det er vel heller ikke et spill strengt tatt. Mer som kunst. Men for all del, både Portal og Bastion er høyt oppe på listen min over de beste spillene jeg har spilt i livet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå