zeltex Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hei Har småproblemer med textures i BF3, men vet ikke helt hva som er feil. Bilde pluss kort youtubefilm viser det jeg sliter med. Værst er så klart den blinkende bakken. Problemet kommer og går, og varierer i intensitet. Hvis jeg endrer på avanserte skjerminnstillinger, minsker og noen ganger forsvinner problemene helt. Instillinger som AA deferred/post, Anisotropic filter og Ambient occlusion. Endre på 4xMSA, 16x, HBAO (osv) http://youtu.be/Vi7Qc6V4W3I Pc: 2 x Asus 560ti i SLI, 16 GB ram, i7 2600K, SSD Corsair. Kjører dual screen med to benq 24" 60hz led skjermer Finnes det noe jeg kan gjøre for å få problemet til å forsvinne permanent? (har ny 120Hz monitor på vei fra komplett, kan det løse problemet?) Lenke til kommentar
joiki Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Har samme problem som youtube videoen, Med samme gpuene. ingen som vet? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Har lest og lest, eneste jeg har funnet er at de kanskje er overklokket litt for mye, uten at vcore er kjørt opp. De er kjørt opp fra 820 MHz til 900, og vcore er visst fortsatt på rundt 1.0. Skal visst være mulig å fikse det litt med et program som man øker vcore til 1.025 eller noe i den dur. leser mer, og kommer i så fall tilbake med mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå