Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg gjort det rette....

Anbefalte innlegg

Like før jul traff jeg på en kjempe fine dame og det har blitt flere treff minst en gang til uken ut på nyåret og de siste ukene mer en en gang. Det har blitt middag og film

over hos hverandre samt litt vin, kyssing og klemming men ikke mer enn det. Og det synes jeg er like greit da jeg er litt forsiktige av meg har gått på en del smell, samt at jeg

ikke er forelsket i personen men synes hun er så forbanna fantastisk å være med og snakke med. Begge har en del felles interesser og er vellutdannet innen hver sitt felt, så

her er det liksom alle aspekter på en person som en muligens kan ha noe mer med for min smak.

Jeg er selv en selvsikker og muskeløs/velltrent kar som har det meste i livet, hus, bil god jobb, venner menn og damer samt at jeg er på det stadiet hvor jeg nærmer meg 30 om

noen år og bør tenke litt fremtids planer og slå meg til ro, jeg er bare slik. Jeg er ellers en "people" kjenner hvor jeg fort vet etter 2 dater om dette er en person jeg kommer til å holde kontakten med og utvikle til noe mer, og er mer eller mindre rett på sak hvis det ikke passer og tar det face to face på andre daten, er bare slik, synes det er greit å få slikt ut av verden.

Så for noen dager kom bomba fra henne med en sms, der det stor at jeg var så fantastiske, men hun viste ikke helt kor henne hun hadde meg og at følelsene hennes for meg var tiltenkt som en venn. Jeg er en slik person som ikke liker å sutre så jeg svare kort og presist at jeg ikke er vanskelige på dette og at jeg muligens hadde en anelse om det. Idiot!!!!!!! var ordet det som slo meg rett etter å ha trykt send knappen. Men da var det for seint. Nå har det gått en del dager uten at det har tikket inn noen sms fra henne etter svaret mitt, og jeg har egentlig gjort det meste for å glemme henne, startet med MMA, Thai Boxing etc, gått oftere på trenings senter og egentlig gjort mye i løpet av denne uken det har gått.

Alikevel er det en tanke som sviver i hodet og det har aldri skedd før at jeg muligens var for kvass i mitt svar, liksom at jeg burde ha hintet at greit vi kan være venner, fordi meldingen min muligens kunne misstolkes som "greit have a nice life". Det er så forbanna vanskelig å finne ei dame som henne. Burde jeg tatt opp kontakten eller gå videre?

Postet av anonym: 0a5e631d36c6a5490654d7e2015d1905

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...