Echosiren Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 youngtalk var et abbonement-alternativ ,til jeg fikk vite at det ikke var mulighet for gprs.. men går det an å få innstillinger til dette abb.? for da kan det bli en mulighet igjen siden jeg skal kjøpe meg en T610-abyss blue Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 youngtalk var et abbonement-alternativ ,til jeg fikk vite at det ikke var mulighet for gprs.. men går det an å få innstillinger til dette abb.? for da kan det bli en mulighet igjen siden jeg skal kjøpe meg en T610-abyss blue Hva mener du ? Hvis det ikke hadde vært mulighet for mms eller gprs, så hadde det vel heller ikke vært instillinger til det Men det er det jo. Youngtalk har mulighet for gprs, og dermed også mms. Sjekk mer info her Lenke til kommentar
Budull Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Har hatt youngtalk med GPRS og MMS jeg... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 har en kompis med nokia 3650 og han får ikke til de innstillingene... Lenke til kommentar
whaley Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 har en kompis med nokia 3650 og han får ikke til de innstillingene... Mulig han ikke har aktivisert mms tjenesten på sitt abonnement? Dette gjør han ved å kontakte operatøren han benytter.. I tillegg trenger han innstillinger for tjenesten. Bruker han netcom, så sjekk http://mms.netcom.no Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 jeg har NetCom YT..gprs og mms funker strålende...eneste irriterende med YT er at det ikke går å viderekoble til andre tlf (spurte netcom om dette, de sa bare nei det går ikke..ingen begrunnelse...) Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 eneste irriterende med YT er at det ikke går å viderekoble til andre tlf (spurte netcom om dette, de sa bare nei det går ikke..ingen begrunnelse...) Årsaken til at det ikke er mulig å viderekople med youngTALK (eller NC kontantkort for den saks skyld) er at dette er en tjeneste med kostnad, og viderekoplinger med slike abo går kun til egen mobilsvar som er kostnadsfritt 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå