Gå til innhold

Endgame i WoW?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Er det egentlig noe særlig endgame i WoW?

Altså - du har kommet til endgame. Raidet alt som finnes til du sitter med BiS i alle slots, inkludert legendaries."

Say what :dontgetit:

Det du nevnte i to setninger der er jo allerede latterlig mye. I tillegg har man PvP (arena + BG), masse achievements (hvis du liker sånt) og uendelig mange quests du kan gjøre + crafting.

Hvis ikke det er nok for deg tror jeg egentlig du aldri vil bli fornøyd med endgame i MMO's.

• Liker 4
Lenke til kommentar

PvP. Levle nye chars i soner du ikke har gjort før eller spille klasser du ikke har spilt før. Skaffe achievement points. Chatte med folk. Selvpining i pugs med altene dine. Spille med venner i et annet guild på alten din.

Selv har jeg gjerne spilt andre spill når jeg har vært i de situasjonene hvor jeg har clearet all current content. Evt ikke spilt. Evt siste forslag ovenfor.

Og som svar på åpningsspørsmålet ditt: Ja det er jo endgame i WoW. Det er ikke så mange som clearer den nyeste raid instancen på HC akkurat. Og det er ikke så mange som vinner arenasesongen. Så det er oftest noe å strekke seg etter. Om ikke kommer det alltid en ny patch om noen måneder.

Endret av dwezirads
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, endgame er når du ikke kan avansere characteren lenger. Er ingen skills eller items som kan oppgraderes på den :)

Endgame er ikke å geare opp en alt..

Du spurte hva en kan gjøre i WoW når du har fått tak i alt av gear. Jeg listet opp noen alternativer. Om du mente å avgrense det hele til å kun gjelde en karakter må du nesten gjøre oppmerksom på det.

Ellers har jo rollespill den finurlige egenskapen du selv setter dine egne mål. Du definerer endgame selv, med andre ord. Om endgame for deg er å få tak i all mulig loot i siste tier raid dungeon, i en bestemt dungeon (altså, du regner ikke med kommende raid dungeons), ja da finnes det vel ikke mer i spillet å gjøre for deg etter du har nådd det målet.

Ellers vil jeg igjen påpeke at det kommer "alltid" en ny patch med et nytt raid eller en ny PvP-sesong. Du vil "aldri" bli ferdig. Men dette vet du jo. Hva er det egentlig du vil med tråden?

Lenke til kommentar

Likte bedre hvordan det var tidligere, skaffe ålreit gear for å kicke ass i PvP, ganke folk eller raide en by eller noe.

Jeg raidet aldri for å skaffe gear for å ganke folk... Jeg raidet for å drepe drager sammen med kompiser, noe jeg fortsatt gjør. Gear er bare et middel for å kunne gjøre det bedre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...