Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Ajax

IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Folk over hele fjøla i harnisk over at en kid som åpenbart ikke er sikker på om han vil spille for klubben engang ikke er med på bekostning av spillere som vil spille for klubben .. Meh.

Elleveren er crème de la crème. Cleverley og Berba fra start er stivert hele veien til banken. Gleder meg sinnsykt til kamp nå, selv om jeg belager meg på en heller hakkete og slitsom affære med tanke på stream. Noen må seriøst stoppe Viasat. EL > CL :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rettferdig resultat til pause, Ajax styrte mye av spillet med sine 3 mot våre 2 på midten. Park - Cleverley funker veldig dårlig og det er masse rom for Eriksen i mellomrommet, men det får vel være greit. Semiskuffa over 1.omg, men vi hadde noen nydelige spilltendener her og der. Håper vi kan stå litt høyere i banen og leke i 2.omg, men jeg har en liten følelse av at det tenkes litt vel møe på søndagens kamp.

Lenke til kommentar

Å kaste bort to store talenter i Morrison og Pogba på så kort tid er verdt å klage på. Forventningene til Cleverley bør også jekkes ned, han har vel spilt 5-6 kamper og blir nærmest omtalt som en gud. Ikke noe annet enn middelmådig foreløpig. At han har vært skadet er ingen unnskyldning, Scholes var ute i et halvt år og har vært en av Uniteds beste på midten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...