Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt grønn på å treffe menn igjen...

Anbefalte innlegg

Tja...

Tar på meg når de snakker til meg (om det er IRL). Ofte er de som tar kontakt/innleder samtaler (uten at de egentlig hadde noe å melde). Ringer/sender sms ofte og ofte på litt rare tidspunkt. Sier direkte ut at de vil bli bedre kjent.

Det der med blikk og smil... de fleste jeg møter som ser på meg smiler også. Er ikke det vanlig folkeskikk? Er du sikker på at det i det hele tatt kan bli oppfattet som et hint av en sjenert fyr?

Oh... Driti litt på draget jeg da! :o

Er jo folkeskikk i å smile til folk, men det er jo forskjell på smilene! Er det et tvunget/ høflig smil så smiler jeg med munnen lukket!

Men om det er hinte smil, så smiler jeg med tennene ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noe nytt under solen når jenter tenker litt for komplisert ... whistle.gif

Haha, er du frekk? xD sorry meg for at jeg ikke klarer å senke meg ned til deres bølgelengde ;)

Ohh! En ting vet jeg man ikke kan bomme på!

Dukke opp på døra med pizza og tv spill!

Med mindre han ikke spiser pizza eller spiller ett eller annet, så kan man ikke bomme!

Og med mindre han ikke synes det er blod harry at jeg bare dukker opp sånn xD

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ohh! En ting vet jeg man ikke kan bomme på!

Dukke opp på døra med pizza og tv spill!

Med mindre han ikke spiser pizza eller spiller ett eller annet, så kan man ikke bomme!

Og med mindre han ikke synes det er blod harry at jeg bare dukker opp sånn xD

Jeg hadde synes at det der hadde vært jævlig kult i alle fall. Bare sørg for at du har sånn noenlunde peiling på at det faktisk passer, spesielt siden han tydeligvis har barn.

Utenom ungen så kunne jeg passet inn i beskrivelsen du har av fyren. Og som selvoppnevnt talsmann for sjenerte bamser råder jeg deg til å ikke tro at subtil hinting som et "smil med tennene" er nok. Men nå sier jo du at du har sagt til han ganske direkte at du vil bli bedre kjent. Det er bra. Fortsett sånn.

Lenke til kommentar

Så, talsmann for sjenerte bamser... Om jeg skulle sende en melding akkurat nå, hva burde det stå på den da? :)

Jeg kom plutselig på at selv om jeg ikke er slik, kan det jo godt være at andre sjenerte bamser liker "jakten" eller "spillet". Så kanskje jeg ikke er den beste til å gi råd all den tid jeg foretrekker at en er så direkte at det blir lite passende å skrive det her :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har vært en sjenert bamse før, og jeg likte selv at andre var direkte med meg da jeg før ikke klarte å være direkte. Det har endret seg nå, men mener å huske det var slik jeg likte det ^^

Der har du meg også blush.gif

Men kan ikke si at jeg følte meg som en "bamse" - følte meg som en pose pudding rullet i tjære og bust, heller ... cool.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...