LillCherry Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Tja... Tar på meg når de snakker til meg (om det er IRL). Ofte er de som tar kontakt/innleder samtaler (uten at de egentlig hadde noe å melde). Ringer/sender sms ofte og ofte på litt rare tidspunkt. Sier direkte ut at de vil bli bedre kjent. Det der med blikk og smil... de fleste jeg møter som ser på meg smiler også. Er ikke det vanlig folkeskikk? Er du sikker på at det i det hele tatt kan bli oppfattet som et hint av en sjenert fyr? Oh... Driti litt på draget jeg da! :o Er jo folkeskikk i å smile til folk, men det er jo forskjell på smilene! Er det et tvunget/ høflig smil så smiler jeg med munnen lukket! Men om det er hinte smil, så smiler jeg med tennene Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Må nok som regel litt mer til enn det ja, når det er snakk om gutter som kanskje ikke har så veldig mye erfaring med å bli sjekket opp. Ikke vær redd for å være direkte, 99% av alle mannfolk liker det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Er det noe nytt under solen når jenter tenker litt for komplisert ... Lenke til kommentar
LillCherry Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Er det noe nytt under solen når jenter tenker litt for komplisert ... Haha, er du frekk? xD sorry meg for at jeg ikke klarer å senke meg ned til deres bølgelengde Ohh! En ting vet jeg man ikke kan bomme på! Dukke opp på døra med pizza og tv spill! Med mindre han ikke spiser pizza eller spiller ett eller annet, så kan man ikke bomme! Og med mindre han ikke synes det er blod harry at jeg bare dukker opp sånn xD 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Nå synes jeg du snakker fornuftens språk Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Ohh! En ting vet jeg man ikke kan bomme på! Dukke opp på døra med pizza og tv spill! Med mindre han ikke spiser pizza eller spiller ett eller annet, så kan man ikke bomme! Og med mindre han ikke synes det er blod harry at jeg bare dukker opp sånn xD Jeg hadde synes at det der hadde vært jævlig kult i alle fall. Bare sørg for at du har sånn noenlunde peiling på at det faktisk passer, spesielt siden han tydeligvis har barn. Utenom ungen så kunne jeg passet inn i beskrivelsen du har av fyren. Og som selvoppnevnt talsmann for sjenerte bamser råder jeg deg til å ikke tro at subtil hinting som et "smil med tennene" er nok. Men nå sier jo du at du har sagt til han ganske direkte at du vil bli bedre kjent. Det er bra. Fortsett sånn. Lenke til kommentar
LillCherry Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Full score Jeg er ganske fornuftig vettu,g jør jeg sånne ting, så kanskje noen gjør noelikt tilbake! Sitter å venter på det enda... Menn Så, talsmann for sjenerte bamser... Om jeg skulle sende en melding akkurat nå, hva burde det stå på den da? Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hei! Ta en kaffe til uken på tirsdag eller torsdag? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Så, talsmann for sjenerte bamser... Om jeg skulle sende en melding akkurat nå, hva burde det stå på den da? Jeg kom plutselig på at selv om jeg ikke er slik, kan det jo godt være at andre sjenerte bamser liker "jakten" eller "spillet". Så kanskje jeg ikke er den beste til å gi råd all den tid jeg foretrekker at en er så direkte at det blir lite passende å skrive det her Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg har vært en sjenert bamse før, og jeg likte selv at andre var direkte med meg da jeg før ikke klarte å være direkte. Det har endret seg nå, men mener å huske det var slik jeg likte det ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg har vært en sjenert bamse før, og jeg likte selv at andre var direkte med meg da jeg før ikke klarte å være direkte. Det har endret seg nå, men mener å huske det var slik jeg likte det ^^ Der har du meg også Men kan ikke si at jeg følte meg som en "bamse" - følte meg som en pose pudding rullet i tjære og bust, heller ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå