Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt grønn på å treffe menn igjen...

Anbefalte innlegg

Skriver vell her for å få litt tips tenker jeg!

For en stund siden ble det slutt mellom meg og eksen så nå er jeg ute på markedet igjen! :)

Tenkte tilbake til da jeg jobbet på en matbutikk, da var det en Jeg jobbet med som hadde et godt øye til meg og jeg hadde det samme.

Men cluet der og da var at vi begge forlovet så det var bare med blikk og smil.

Han var ikke den mest 'hunken' om jeg kan si det, og ikke akkurat den minste men heller ikke gigantisk rett og slett en bamse :)

Personligheten og snillheten hans tok meg med storm!

Jeg la han på hylla da jeg slutta på butikken, for jeg viste ikke hvem han var eller noe...

Men nå har jeg fått ei ny veninne, og gjett hvem som er broren hennes da!

Før jeg fant ut det, så sa hun at jeg var den eneste veninna hun ville godta at var sammen med broren hennes, så jeg ble jo glad når jeg fant ut hvem han var :)

Så kommer cluet... Han var interisert i meg! Vet ikke mer en det...

Også er han meget sjenert, så ille at han faktisk ikke vil prate mye med folk han ikke kjenner, altså, han blir kjent med folk det bare tar tid...

Så... Hvordan bryte gjennom barriæren til en som har vanskelig for å prate? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, om han og søstera har et sånt forhold at de finner på ting sammen på fritida kan kanskje hun fikse aktiviteter hvor dere "tilfeldigvis møtes". Kanskje det er lettere for ham da?

Har sendt han meldinger han ikke har svart på... Blir det ikke for opplagt om jeg får henne til å arangere noe? :p

Nå er festmiljøet her veldig godt da :)

Lenke til kommentar

Vel, om han og søstera har et sånt forhold at de finner på ting sammen på fritida kan kanskje hun fikse aktiviteter hvor dere "tilfeldigvis møtes". Kanskje det er lettere for ham da?

Har sendt han meldinger han ikke har svart på... Blir det ikke for opplagt om jeg får henne til å arangere noe? :p

Nå er festmiljøet her veldig godt da :)

Er det et problem at det er opplagt? Er ikke målet å bli veldig godt kjent med fyren?

Lenke til kommentar

Har jo sakt hei og pratet med han litt på en fest.. Men mere en små prating ble det ikke...

Litt vrient å komme i kontakt med noensom sitter hjemme med en unge som har fått omgangen og ikke svarer på andre måter...

Tror det er ganske opplagt hva jeg vil fram til... Men kanskje han kan være redd for å brenne seg igjen...?

Fått hørt at den forje dama hans var ganske ille... Hun vil jo ikke ha ungen sin engang :s

Jeg har jo ikke sakt direkte at jeg vil bli kjent, og mannfolk er vell en smule tregere på å ta hint? :) iallefall de jeg kjenner...

Men hvorfor skal han ikke ha tatt hintet? xD

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det kan jo være at han ikke i sin fjerneste anelse ville trodd at ei jente som deg ville like ham, og derfor tar han ikke vanlige hint. Med andre ord litt dårlig selvbilde.

Lenke til kommentar

Det kan jo være at han ikke i sin fjerneste anelse ville trodd at ei jente som deg ville like ham, og derfor tar han ikke vanlige hint. Med andre ord litt dårlig selvbilde.

Du har et delvis poeng der da! Søsteren hans og svogeren hans (som pushet meg igang..) sa han føler seg litt uttafor pga at han er en bamse...

Men han er i grunnen ikke så stor som han skal ha det til :)

Søstra hans ringte meg nå nettopp å sa hun planlegger en hyttetur når alle ungene er blitt friske igjen!

Det kan jo bli spennende!

Lenke til kommentar

For en stund siden ble det slutt mellom meg og eksen så nå er jeg ute på markedet igjen! :)

Tenkte tilbake til da jeg jobbet på en matbutikk, da var det en Jeg jobbet med som hadde et godt øye til meg og jeg hadde det samme.

Han var ikke den mest 'hunken' om jeg kan si det, og ikke akkurat den minste men heller ikke gigantisk rett og slett en bamse :)

Jeg la han på hylla da jeg slutta på butikken, for jeg viste ikke hvem han var eller noe...

Før jeg fant ut det, så sa hun at jeg var den eneste veninna hun ville godta at var sammen med broren hennes, så jeg ble jo glad når jeg fant ut hvem han var :)

Også er han meget sjenert, så ille at han faktisk ikke vil prate mye med folk han ikke kjenner, altså, han blir kjent med folk det bare tar tid...

Bare ta ham -- med storm! :D

En sky mann vil gjerne ha en ikke-sky jente for å veie opp.

Lenke til kommentar

Bare ta ham -- med storm! :D

En sky mann vil gjerne ha en ikke-sky jente for å veie opp.

Ja! Såklart! Motsettninger tiltrekkes, hvorfor tenkte jeg ikke på det...

Haha, ser nesten ikke Grunnen til at jeg må spørre folk p nettet om hjelp, har jo ikke hatt problemer før :)

Men det var jo ikke noe serlig "jakt" på de forrige heller...

Lenke til kommentar

Hva er egentlig hintet?

Jeg har brent meg på å ta hintet fra jenter som overhodet ikke mente å hinte. Selv om de gjorde akkurat det samme som de jentene som faktisk hintet (det vil si det de som hintet i ettertid forklarte meg hva var ment som hint).

Lenke til kommentar

Hva er egentlig hintet?

Jeg har brent meg på å ta hintet fra jenter som overhodet ikke mente å hinte. Selv om de gjorde akkurat det samme som de jentene som faktisk hintet (det vil si det de som hintet i ettertid forklarte meg hva var ment som hint).

Woah, det hørtes uheldig ut...

Nå løper ikke jeg rundt å hinter til alle da, så når jeg hinter med blikk og smil, så skal det være temmelig tydlig?

Men så har jeg da også sendt melding til han om at jeg vil bli kjent med han!

Hva regner du som et tydelig hint da?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis han er av godt "bamsestoff" så kan du vel trygt ta sjansen på å se bamsen rett inn i gluggene og si:

Tar bamsen min fatt. klemmer den hardt go natt. kjenner pelsen myk & bløt. ser på den den er så søt. de snille øynene ser på mg, skulle ønske bamsen min var deg.

thumbup.gif

Lenke til kommentar

Tja...

Tar på meg når de snakker til meg (om det er IRL). Ofte er de som tar kontakt/innleder samtaler (uten at de egentlig hadde noe å melde). Ringer/sender sms ofte og ofte på litt rare tidspunkt. Sier direkte ut at de vil bli bedre kjent.

Det der med blikk og smil... de fleste jeg møter som ser på meg smiler også. Er ikke det vanlig folkeskikk? Er du sikker på at det i det hele tatt kan bli oppfattet som et hint av en sjenert fyr?

Lenke til kommentar

Hvis han er av godt "bamsestoff" så kan du vel trygt ta sjansen på å se bamsen rett inn i gluggene og si:

Tar bamsen min fatt. klemmer den hardt go natt. kjenner pelsen myk & bløt. ser på den den er så søt. de snille øynene ser på mg, skulle ønske bamsen min var deg.

thumbup.gif

Hahaha! Ja om jeg hadde gutts til det så ;) men den var ikke dum da! Hadde kanskje funke bedre på sms for min del!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...