Gå til innhold

Trenger jeg mer pc deler?

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert har skjønt så skal jeg lage min egen pc..

Dette er hva jeg fant!

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1049865&su=0EE72673-7652-4D65-98DD-06BA44633CEC

Er dette nok til å kjøre spill som Skyrim og CSS glatt uten no lagg eller andre problemer?

Om jeg bestiller hele den pakka, vil jeg da klare å starte å bygge med engang eller er det noe feil der? isåfall, hvis dere har noen andre tips om noe som er bedre og billigere så go on! :)

Noe jeg mangler eller noe jeg har der som ikke trengs?

Takk for hjelp på forhånd!

Endret av OttomanskeRiket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Har akkurat bestilt pc med hjelp herifra selv. Som tips anbefaler jeg deg å se på dustinhome da det er noe billigere der. Det er mange oppsett på pcer til rundt den summen her på forumet, satt opp av de som har peiling, så titt litt rundt. :-) :thumbup: Lykke til! Håper noen andre kan gi deg bedre svar på spørmålet dit.. Hehe!

Lenke til kommentar

Hei. Har akkurat bestilt pc med hjelp herifra selv. Som tips anbefaler jeg deg å se på dustinhome da det er noe billigere der. Det er mange oppsett på pcer til rundt den summen her på forumet, satt opp av de som har peiling, så titt litt rundt. :-) :thumbup: Lykke til! Håper noen andre kan gi deg bedre svar på spørmålet dit.. Hehe!

Har sett noen tråder om deg ja :-)

Holder du på å bygge pc? fikk du det til? var det lett?

Lenke til kommentar

Har sett noen tråder om deg ja :-)

Holder du på å bygge pc? fikk du det til? var det lett?

Henter den på posten i morgen.. Kan si ifra da.. Er spent selv fordi jeg ikke har bygget før.. Men har sett guider. Ser greit ut. Se vidoene i mitt emne her på "kjøpe og salg". Det er gode guider på hva alt er, og hvordan det skal sitte sammen.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det ser bra ut det her.

Du kan alltids spare inn litt på et billigere Z68 hovedkort. Ved å gå for ASUS eller Gigabyte Z68 kortene som koster 8-900,- vil du få noen færre USB og SATA kontakter, samt miste 1 PCI-e x16 spor (som du trenger for 2 skjermkort).

Utover det er det ikke mye du kan spare uten å miste ytelse.

Som klovnen sier, sjekk oppsettet på Dustin, de er som regel hakket billigere og har bedre priser på frakt.

Med dette oppsettet kan du kjøre alt, og det aller meste på høye grafikk innstillinger (med unntak av BF3 og Metro og muligens noen andre).

Jeg har i dag et HD 4890 som er et par hakk under HD 6870, og kjører alt jeg spiller på høyeste innstillinger (med unntak av AA etc).

En ting som mangler, med mindre du har det fra før, er en optisk enhet (DVD/BluRay). Hvis du trenger en finner du den billigste fra Sony/Samsung/LiteOn etc. til ca 150-200,-

Å bygge er lett, så lenge du tar deg god tid og ser på noen videoer først. Det er også en fin guide her på Hardware (link)

-Deluze

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...