marvinsp Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Nordlys i solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Finnmark er vakkert ja. Pent bilde også. Håper det er greit å bare skrive det når du har lagt i "kritikk". Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Det er et smukt billede af både nordlys og solnedgang. Fine farver og lys. til et 5 tal. Det har jeg svært ved at forstå?? Karakter 2: 1 stemme 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Det har jeg svært ved at forstå?? Karakter 2: 1 stemme Jeg er iallefall uskyldig. Bare sjekk digit-profilen min, så ser man at jeg aldri har avgitt karakter i form av terning.. Endret 17. februar 2012 av pybalto Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 jeg havde nu ikke dig i tankerne - de små karakterer bliver vist altid afgivet af folk, der ikke giver kommentarer!! 1 Lenke til kommentar
marvinsp Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Finnmark er vakkert ja. Pent bilde også. Håper det er greit å bare skrive det når du har lagt i "kritikk". Takk takk =) Ja, jeg synes ikke at man alltid må gi kritikk på alt. Noen bilder synes man bare er fine, og da holder det å si det. Hyggelig at du likte bildet =) Lenke til kommentar
marvinsp Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Det er et smukt billede af både nordlys og solnedgang.Fine farver og lys. til et 5 tal.Det har jeg svært ved at forstå?? Karakter 2: 1 stemme Hei, så hyggelig at du likte bildet mitt. Du har nok rett når du sier at de små karakterene ofte blir gikk av folk som ikke gir kommentarer. Det er litt dumt, siden det er de som finner så mye feil ved et bilde. Nettopp de burde si hva de mener. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg