Gå til innhold

Ny garderobe, gutt 17


Anbefalte innlegg

til TS. Jeg er på ingen måte en moteløve, men har noen fler år på baken enn deg. Jeg har også en motebevist kjæreste som på mange måter har omvendt meg fra min forrige stil.

Jeg jobbet på Carlings i mange år mens jeg studerte, og har vel hatt mer klær i min eie enn gjennomsnittet. Dvs mye mer rask og rot enn gjennomsnittet, noe jeg føler jeg har lært på.

 

Du linker til ralphlauren bilder senere i tråden, og for meg viser bildene du har tatt ut, at du er mye lengre på vei mot en klassisk stil enn hva jeg var på din alder. WAY mye lengre på vei.

 

Så hvorfor ikke bruke proxy/jetcarrier å handle rett fra ralphlauren.com? Du får ganske greie instrumenter for å måle opp størrelser etc på gensre, bukser etc. Når det kommer til skjorter, bør du dra innom steen og strøm å prøve noen for å være sikker.

 

Som de fleste sier, kjøp basis plagg i starten. Det er noe du kan bygge på i mange år/sessonger som ikke går av moten.

 

Jeg har brent av mange mange lapper på skrot, hadde ikke gjort det omigjen.

 

Handler kun PRL, GANT, TIGER etc, og basisfarger, plagg etc. funker bra for meg. Drit i MoN.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

til TS. Jeg er på ingen måte en moteløve, men har noen fler år på baken enn deg. Jeg har også en motebevist kjæreste som på mange måter har omvendt meg fra min forrige stil.

Jeg jobbet på Carlings i mange år mens jeg studerte, og har vel hatt mer klær i min eie enn gjennomsnittet. Dvs mye mer rask og rot enn gjennomsnittet, noe jeg føler jeg har lært på.

 

Du linker til ralphlauren bilder senere i tråden, og for meg viser bildene du har tatt ut, at du er mye lengre på vei mot en klassisk stil enn hva jeg var på din alder. WAY mye lengre på vei.

 

Så hvorfor ikke bruke proxy/jetcarrier å handle rett fra ralphlauren.com? Du får ganske greie instrumenter for å måle opp størrelser etc på gensre, bukser etc. Når det kommer til skjorter, bør du dra innom steen og strøm å prøve noen for å være sikker.

 

Som de fleste sier, kjøp basis plagg i starten. Det er noe du kan bygge på i mange år/sessonger som ikke går av moten.

 

Jeg har brent av mange mange lapper på skrot, hadde ikke gjort det omigjen.

 

Handler kun PRL, GANT, TIGER etc, og basisfarger, plagg etc. funker bra for meg. Drit i MoN.

 

Anbefaler å bruke en privat proxy, dvs en enkeltperson i USA som bestiller og sender varene til deg. Mye billigere enn JetCarrier. Jeg kan anbefale brukeren wax på styleforum, men ta en titt innom proxy tråden der.

Lenke til kommentar

 

Anbefaler å bruke en privat proxy, dvs en enkeltperson i USA som bestiller og sender varene til deg. Mye billigere enn JetCarrier. Jeg kan anbefale brukeren wax på styleforum, men ta en titt innom proxy tråden der.

 

Beklager for avsporingen, men hvor mye tar en sånn privat proxy i betaling for en leveranse av 3-4 plagg? Og regner med de fleste krysser pakken av som gift?

Lenke til kommentar

Anbefaler å bruke en privat proxy, dvs en enkeltperson i USA som bestiller og sender varene til deg. Mye billigere enn JetCarrier. Jeg kan anbefale brukeren wax på styleforum, men ta en titt innom proxy tråden der.

 

Beklager for avsporingen, men hvor mye tar en sånn privat proxy i betaling for en leveranse av 3-4 plagg? Og regner med de fleste krysser pakken av som gift?

 

Han sender som gave og setter net verdien slik at du ikke betaler noe moms/vat. Han skal vel ha rundt 150 kr for at du bruker han som proxy+fraktkostnader til Norge. Han tar ikke% av verdien, men en fast sum på rundt 150 kr. For å gjøre det enda sikrere, så betaler jeg han via paypal også bestiller han varene jeg har lyst på. Hvis du skulle bestilt varene direkte på en amerikansk nettside og sendt varene til hans addresse, ville du hatt null sikkerhet hvis han skulle finne på å ta varene selv. Men når du betaler han via paypal, kan du bare åpne en sak mot han hvis du ikke får varene. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

...

ett ord!

 

DRESS!!!

 

Kan ikke gå galt med dress!

 

Elegant, stilrent og uendelig mod-bart. (variere sjorten, med/uten jakke/vest, med slips/sløyfe, eller uten), og får du en bra dress som passer perfekt kan du utklasse alle i klesstilen, uansett annledning ;)

 

-frank

 

Hehe hadde helt glemt denne tråden :p Men dress er pent det -skal også få en (og flere) fine ordentlige dresser når jeg blir større-, men blir litt rart at jeg skal gå rundt med dress på skolen hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...