carpsdi Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hei! Så jeg er da en fyr som har mye fritids i det siste grunnet hjertesorg. Ved å glemme dette prøver jeg bare å se på ting på nett. For eksempel ting på MTV, CBS og South Park. MEN, det er sånn at jeg da bor i Norge, og da har en norsk IP addresse til der jeg er lokalisert. Er det noen måte jeg kan se på de filmene på de amerikanske nettsidene? Vet fullt at det går an å bare søke "watch two and a half men free online" men da har de som oftest dårligere grafikk enn på den originale siden. Noen forslag/tips, om det er mulig i det hele tatt, uten å svekke internett hurtigheten o.l? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Jeg bruker den tjenesten her http://www.unblock-us.com/?v=2 Og abonnerer på Netflix i Usa...1mnd er gratis om du vil prøve. Hulu.com er gratis også, har noen filmer og serier. Ellers er det jo bare å gå på tv kanalene og se..mye serier. Endret 16. februar 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå