Trond Hjermstad Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Galtsjøen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Ok bilde dette! Ble kanskje litt i mørkeste laget, men liker uansett V3 best pga. den lavere himmelen! 3'er! 1 Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Ok bilde dette! Ble kanskje litt i mørkeste laget, men liker uansett V3 best pga. den lavere himmelen! 3'er! Takk for tilbakemelding. Er rimelig fersk på dette. Har massevis av bilder men har ikke tenkt så mye på komposisjon og sånne ting så de trenger nok en "overhaling". Har nå endelig kjøpt meg speilrefliks så da er det bare å knipse i vei og lære meg å bruke det. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg klarte ikke å bli enig med meg selv, men det er 3 utsøkte, flotte stemningsbilder. 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Flott stemning i alle tre versjonene. Litt i mørkeste laget og v1 kan kuttes på himmelen ned til øverste sky. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg