smort1 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Se linken! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Fint bilde av linken og en herlig flott slalåmbakke, der kunne jeg ha tenkt meg å kjørt! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Fint bilde av linken og en herlig flott slalåmbakke, der kunne jeg ha tenkt meg å kjørt! Takker Karl-Ivar! Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 fint med det hvide fjeld mod den blå himmel, ser ud til at være et fint fjeld at rusle nedad Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 fint med det hvide fjeld mod den blå himmel, ser ud til at være et fint fjeld at rusle nedad Takker leifholm! Fint å rusle både oppad og nedad her ja... Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Et flott syn - og så skarpt og fint bilde i full str. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Et flott syn - og så skarpt og fint bilde i full str. Takker Torhild! Lenke til kommentar
h-a Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Synes forgrunnen gjorde seg, slik at bildet ble tilført mer dybde. Så det er med andre ord ikke bare teksten som er dyp. Ikke enkelt å finne urørt snø i off piste området, tydeligvis. Lenke til kommentar
oyvindfl Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Selv er jeg veldig svak for bilder av tindrende blåe vinterdager. Jeg synes også det er lurt å skape dybde gjennom innramming f.eks ved bruk av trær i forgrunnen. Personlig hadde jeg ønsket vekk den furua som strekker seg opp til venstre for midten av bildet. jeg synes ofte at bilder skal fortelle en liten historie. Dette bildet Kan man finne flere. Hovedmotivet slik bildet er tatt er Topp punktet på Tusten. Men du kunne også valgt å gå i detalj på alle de hundrevis av sporvalg kjørerne har gjort i fjellsiden. En tredje historie er for meg heisen som strekker seg mot den tindrende toppen. Nydelig motiv, ser fram til flere Romsdalsmotiv fotohilsen fra Øyvind Endret 17. februar 2012 av oyvindfl Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Synes forgrunnen gjorde seg, slik at bildet ble tilført mer dybde. Så det er med andre ord ikke bare teksten som er dyp. Ikke enkelt å finne urørt snø i off piste området, tydeligvis. Takker h-a! Så du tok den mht. linken ja.... For off-piste må en nok på stder uten heis ja.... (flere steder innen "rimelig" gangavstand....) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Selv er jeg veldig svak for bilder av tindrende blåe vinterdager. Jeg synes også det er lurt å skape dybde gjennom innramming f.eks ved bruk av trær i forgrunnen. Personlig hadde jeg ønsket vekk den furua som strekker seg opp til venstre for midten av bildet. jeg synes ofte at bilder skal fortelle en liten historie. Dette bildet Kan man finne flere. Hovedmotivet slik bildet er tatt er Topp punktet på Tusten. Men du kunne også valgt å gå i detalj på alle de hundrevis av sporvalg kjørerne har gjort i fjellsiden. En tredje historie er for meg heisen som strekker seg mot den tindrende toppen. Nydelig motiv, ser fram til flere Romsdalsmotiv fotohilsen fra Øyvind Takker Øyvind! Kjekt du likte dette! Vil du se flere motiver fra bl.a. Romsdalen er det bare å se innom her: http://www.digit.no/bilder/bruker/sveinmm/251380 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg