Gå til innhold

BK: Se linken!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv er jeg veldig svak for bilder av tindrende blåe vinterdager.

Jeg synes også det er lurt å skape dybde gjennom innramming f.eks ved bruk av trær i forgrunnen.

Personlig hadde jeg ønsket vekk den furua som strekker seg opp til venstre for midten av bildet.

jeg synes ofte at bilder skal fortelle en liten historie. Dette bildet Kan man finne flere.

Hovedmotivet slik bildet er tatt er Topp punktet på Tusten.

Men du kunne også valgt å gå i detalj på alle de hundrevis av sporvalg kjørerne har gjort i fjellsiden.

En tredje historie er for meg heisen som strekker seg mot den tindrende toppen.

Nydelig motiv, ser fram til flere Romsdalsmotiv

fotohilsen fra Øyvind

Endret av oyvindfl
Lenke til kommentar

Synes forgrunnen gjorde seg, slik at bildet ble tilført mer dybde. Så det er med andre ord ikke bare teksten som er dyp. Ikke enkelt å finne urørt snø i off piste området, tydeligvis.

Takker h-a!

Så du tok den mht. linken ja.... :thumbup:

For off-piste må en nok på stder uten heis ja.... (flere steder innen "rimelig" gangavstand....) :cool:

Lenke til kommentar

Selv er jeg veldig svak for bilder av tindrende blåe vinterdager.

Jeg synes også det er lurt å skape dybde gjennom innramming f.eks ved bruk av trær i forgrunnen.

Personlig hadde jeg ønsket vekk den furua som strekker seg opp til venstre for midten av bildet.

jeg synes ofte at bilder skal fortelle en liten historie. Dette bildet Kan man finne flere.

Hovedmotivet slik bildet er tatt er Topp punktet på Tusten.

Men du kunne også valgt å gå i detalj på alle de hundrevis av sporvalg kjørerne har gjort i fjellsiden.

En tredje historie er for meg heisen som strekker seg mot den tindrende toppen.

Nydelig motiv, ser fram til flere Romsdalsmotiv

fotohilsen fra Øyvind

Takker Øyvind!

Kjekt du likte dette! :thumbup:

Vil du se flere motiver fra bl.a. Romsdalen er det bare å se innom her: http://www.digit.no/bilder/bruker/sveinmm/251380

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...