herzeleid Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg synes homofile burde få adoptere fordi jeg tror at barna generelt vil ha det bedre med to foreldre, uansett kjønn, som elsker dem, enn på en barnehjemsinnstutisjon. Samtidig synes jeg kunstig befruktning av lesbiske er ganske søkt. For å få barn skal det til en kvinne og en mann. Om to kvinner eller to menn vil ha barn sammen finnes det nok av barn som mangler en familie, da synes jeg heller de kan nøye seg med adopsjon. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg synes homofile burde få adoptere fordi jeg tror at barna generelt vil ha det bedre med to foreldre, uansett kjønn, som elsker dem, enn på en barnehjemsinnstutisjon. Samtidig synes jeg kunstig befruktning av lesbiske er ganske søkt. For å få barn skal det til en kvinne og en mann. Om to kvinner eller to menn vil ha barn sammen finnes det nok av barn som mangler en familie, da synes jeg heller de kan nøye seg med adopsjon. Selv kun èn homofil burde få lov til å adoptere, alt for å unngå barnehjemsinnstutisjonene. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg synes homofile burde få adoptere fordi jeg tror at barna generelt vil ha det bedre med to foreldre, uansett kjønn, som elsker dem, enn på en barnehjemsinnstutisjon. Samtidig synes jeg kunstig befruktning av lesbiske er ganske søkt. For å få barn skal det til en kvinne og en mann. Om to kvinner eller to menn vil ha barn sammen finnes det nok av barn som mangler en familie, da synes jeg heller de kan nøye seg med adopsjon. Selv kun èn homofil burde få lov til å adoptere, alt for å unngå barnehjemsinnstutisjonene. Ja forsovet enig i det. Så lenge personen blir funnet skikket burde det være greit, med oppfølging underveis, uansett legning såklart. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Homser har en lei tendens til å alltid skulle provosere de som ikke aksepterer deres perverse livsstil, vi skal tvinges til å akseptere avskyelighetene deres. Gode foreldre right there.. barnet er sikret en fantastisk oppvekst. Har du sett hvordan en del konservative oppdrar barna sine? Homofile adoptivforeldre skal vurderes på samme måte som heterofile par. Et heterofilt par som ruslet rundt i bondage til hverdag ville heller neppe fått adoptert. Personlig ville jeg heller blitt oppdratt av de to gutta med kjetting, enn av en nynazist eller kristenkonservativ. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 ...om man kritiserer dem så kommer et samlet hylekor med sin fordømmelse. De er en vernet og beskyttet gruppe. Problemet er ikke at homofile kritiseres. Problemet er at de forfølges, blir utsatt for vold, og drepes, på grunn av måten de er født, og sykdommen de har. Tenk deg en verden der kristne og muslimer gikk rundt og hetset, slo, og drepte folk med briller. Same thing. Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 ...om man kritiserer dem så kommer et samlet hylekor med sin fordømmelse. De er en vernet og beskyttet gruppe. Problemet er ikke at homofile kritiseres. Problemet er at de forfølges, blir utsatt for vold, og drepes, på grunn av måten de er født, og sykdommen de har. Tenk deg en verden der kristne og muslimer gikk rundt og hetset, slo, og drepte folk med briller. Same thing. Feil, de er ikke født homser da det ikke finnes noe gen for homofili. Look it up. Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 ...om man kritiserer dem så kommer et samlet hylekor med sin fordømmelse. De er en vernet og beskyttet gruppe. Problemet er ikke at homofile kritiseres. Problemet er at de forfølges, blir utsatt for vold, og drepes, på grunn av måten de er født, og sykdommen de har. Tenk deg en verden der kristne og muslimer gikk rundt og hetset, slo, og drepte folk med briller. Same thing. Feil, de er ikke født homser da det ikke finnes noe gen for homofili. Look it up. 1. Fenotype krever ikke eksplisitt ETT gen. 2. Genotypen til barnet utelukker ikke miljøpåvirkning under tiden inne i mor. Tenk f.eks på rubellavirus-eksponering (røde hunder), thalidomid-eksponering osv. Look it up. 2 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Homser har en lei tendens til å alltid skulle provosere de som ikke aksepterer deres perverse livsstil, vi skal tvinges til å akseptere avskyelighetene deres. Gode foreldre right there.. barnet er sikret en fantastisk oppvekst. Stakkars deg og damene dine. Prøv litt bondage og sado-greier. Ikke noe kan måle seg med en litt lubben kvinne (men smal rundt hoftene) i lange latexhansker, korsett og push up, vampyrtenner og lange strømper med blonder på. Det er helt OK med kristen uskyldighetsfetisj, men man kan godt prøve litt andre veien også. Det høres ikke ut som man får så mye av dette i himmelen, så da må man utnytte sjansen mens man har den. 3 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Homser har en lei tendens til å alltid skulle provosere de som ikke aksepterer deres perverse livsstil, vi skal tvinges til å akseptere avskyelighetene deres. http://www.easydestination.net/blog/media/5/Gay_Pride_Parade_Oslo.jpg Det er den slags som blir resultatet, når samfunnet gjør alt de kan for å undertrykke dem. Om de alltid hadde vært akseptert, så hadde ikke de hatt noe større behov for å markere seg enn andre. La deg selv undertrykkes i noen århundrer, og så kan du se om du føler noe behov for å synliggjøre deg selv, for å kjempe for din frihet, mer enn du ellers ville ha gjort. Endret 19. februar 2012 av KarlRoger Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Homser har en lei tendens til å alltid skulle provosere de som ikke aksepterer deres perverse livsstil, vi skal tvinges til å akseptere avskyelighetene deres. http://www.easydesti...Parade_Oslo.jpg Det er den slags som blir resultatet, når samfunnet gjør alt de kan for å undertrykke dem. Om de alltid hadde vært akseptert, så hadde ikke de hatt noe større behov for å markere seg enn andre. La deg selv undertrykkes i noen århundrer, og så kan du se om du føler noe behov for å synliggjøre deg selv, for å kjempe for din frihet, mer enn du ellers ville ha gjort. Godt poeng - noe annet er: Er det den homofile sitt ansvar hvis jeg blir provosert, eller er det mitt? Og hvis jeg til stadighet lar meg provosere, kan det da være at jeg like gjerne er en homofob? Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Homser har en lei tendens til å alltid skulle provosere de som ikke aksepterer deres perverse livsstil, vi skal tvinges til å akseptere avskyelighetene deres. http://www.easydestination.net/blog/media/5/Gay_Pride_Parade_Oslo.jpg Det er den slags som blir resultatet, når samfunnet gjør alt de kan for å undertrykke dem. Om de alltid hadde vært akseptert, så hadde ikke de hatt noe større behov for å markere seg enn andre. La deg selv undertrykkes i noen århundrer, og så kan du se om du føler noe behov for å synliggjøre deg selv, for å kjempe for din frihet, mer enn du ellers ville ha gjort. Hvordan "undertrykker" samfunnet dem når de får gå i våre gater i fri utfoldelse som illustrert på bildet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hvordan "undertrykker" samfunnet dem når de får gå i våre gater i fri utfoldelse som illustrert på bildet? Har du hørt om "spissrotgang", eller "gapestokk"? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Hvilken verden lever du i, RoaldN? Alle dine meninger er så virkelighetsfjerne Endret 19. februar 2012 av logaritmemannen 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 I hvilken verden lever du hen, RoaldN? Alle dine meninger er så virkelighetsfjerne Jeg vil si at de er da veldig så "nære" - og synes det er greit at noen står for det de mener, selv om jeg ikke er enig i meningene. Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hvilken verden lever du i, RoaldN? Alle dine meninger er så virkelighetsfjerne Ad hominem. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hvordan "undertrykker" samfunnet dem når de får gå i våre gater i fri utfoldelse som illustrert på bildet? Alle grupper som kjenner på manglende aksept vil ha behov for å vise seg frem i protest mot fordommene. Det er ikke prinsipielt forskjellig fra disse gutta, hentet fra en annen tråd: De føler seg nok undertrykket de også, selv om de får gå i gatene. Geir 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Vanlige folk vil nok si at de er velkledde Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 For å få barn skal det til en kvinne og en mann. Om to kvinner eller to menn vil ha barn sammen finnes det nok av barn som mangler en familie, da synes jeg heller de kan nøye seg med adopsjon. Burde ikke alle nøye seg med adopsjon? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 For å få barn skal det til en kvinne og en mann. Om to kvinner eller to menn vil ha barn sammen finnes det nok av barn som mangler en familie, da synes jeg heller de kan nøye seg med adopsjon. Burde ikke alle nøye seg med adopsjon? Hvem skal da lage barn Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Når det ikke er flere barn tilgjengelig for adopsjon burde man selvsagt kunne lage barn. Men så lenge det finnes nok av barn som mangler en familie, hvorfor skulle ikke tradisjonelle par måtte adoptere av disse? Hva er grunnlaget for å skille mellom tradisjonelle og alle andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå