Gå til innhold

feil på hovedkort?

8-)

Anbefalte innlegg

jeg har et nf-7 s 2.00, men der får jeg ikke noe opp på skjermen, den er helt svart. jeg har prøvd å resette cmos og å fjerne batteriet. alt av vifter + hd virker. jeg hører at disken spinner. og det er en rød led under sata kontakten som lyser konstant når power kontakten er i. og når jeg skrur på pcen starter en grønn led vedsiden av den røde. er det noen som vet hva som er feil, eller har hatt det samme problemet??

jeg har xp2500+, og radeon 9800pro, crucial minne og seagate hd

takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat kjøpt et ABIT NF7-S og har akkurat samme problemet. Jeg testet med annet skjermkort, andre minne brikker, koblet fra omtrent alt annet som ikke var helt nødvendig, men får aldri noe annet enn svart skjerm !

Hovedkortet skal støtte AGP8, men det skal vel ikke være noe problem å bruke et skjermkort som ikke gjør det ?

Håper noen har noe glupe tips.

Lenke til kommentar

samme her. har sendt retur forespørsel og jeg har fått returnummer. jeg sender det i morgen og jeg ber også antagligvis om å få dette hk MSI K7N2 DELTA-ILSR.

Vet ikke hvordan det er men det er ialefall lys som sier hva som er feil med det. Ytelsen kan ikke være så dårlig heller tror jeg siden det er nfoce2 chipsett på det. desuten er MSI stabilt noe asus og abit ikke er etter egen erfaring.

Jeg kan ikke si at abit og asus er dårlige kort på bakgrunn av det men.

Jeg tror gud har valgt msi hk til meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...