warmaster Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg kjøpte igår et Pinnacle PCTV Pro kort (hos Elkjøp så jeg har 30 dager åpent kjøp) Har prøvd software som fulgte med.. vel.. kanskje ikke superfornøyd. Leste her: her at Dscaler kan gi bedre kvalitet og funksjonalitet og er derfor spent på å teste dette. Jeg har lastet ned Dscaler 4.0 og 3.1.0 Ingen av disse har direkte valg for mitt kort. Er det noen som vet hva tuneren på mitt kort heter? Evt om det er noen kort som bruker samme tuner? Ja.. jeg kjører forresten Windows XP men har avinstallert Pinnacle sine driver og kjører nå med (M$ standard drivere?) Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Connexant 878A med Temic 3X7 524 tuner Lenke til kommentar
gspr Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Er det ikke Broktree 878 eller Broktree 848 (husker ikke helt)? Et samlebegrep er "bt8x8". Lenke til kommentar
warmaster Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Hmmm.. Jeg finner ikke den jeg.. Noen her som bruker Dscaler og kan fortelle hva dere velger i Card og Tuner? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 I Dscaler velger du Phillips PAL I Jeg bruker siste versjon (Alpha) og den finner kort og tuner automatisk. Lenke til kommentar
warmaster Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 I Dscaler velger du Phillips PAL I Hmmm Ja.. velger det som Tuner men fortsatt får jeg faild når jeg prøver å søke etter kanaler. Jeg kjører XP da.. gjør du det også? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Finnes ikke PCTV Pro i menyen din eller ? Prøv med PCTV Rave da ... Lenke til kommentar
warmaster Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Jepp. Samme her... men får ikke noe auto-detect her i gården :x Eneste som står i menyen her er Pinnacle PCTV Studio Pro, men tuner kommer da ikke opp. Dersom jeg prøver å velge Phillips PAL1 og prøver å søke så ( i 3.1 så finner jeg ingen kanaler i 4.0 så kræsjer hele Dscaler) Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 I mitt pctv pro (ca 1.5 år gammelt), er det en philips fm1216 tuner. Det er videre conexant 878a. Dscaler trenger forresten ikke drivere for å virke. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Kikka etter noe tilsvarende problem her eller ? http://www.tv-cards.com/messageboard/index.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå