Gå til innhold

[Løst] problem med crossfire oppsett med 5770 kort

Anbefalte innlegg

Jeg har i lengre tid brukt et 5770 kort i min pc. Min kamerat hadde et liggende så jeg monterte det inn i pc-en min. Problemet at jeg ikke hadde 2 kabler som jeg kan bruke å tilføre strøm til kortene mine. Det nye kortet startet viften på, selv om jeg ikke hadde noe strømkabel i det. Hvordan er det mulig. Tok deretter et strømkabelen ut av det andre kortet også. Selv da startet min kamerat sitt korts vifte?

Noen forklaring på dette? Kjører jeg crossfire selv uten denne strømkontakten?

Det viser seg at den bråker også

Endret av TarzanIUnderbuksa2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Har du plugget inn 2x PCIe 6-pin kabler i hvert kort?

Enten har jeg misforstått hva du sliter med, eller så er du totalt avsporet. Jeg sitter uansett og lurer på hva meningen med denne tråden er nå.

Power Logic 8010 PLD08010S12HH 12V. er den viften som er ødelagt. Håpet det var mulig å reparere skjermkortet. Derfor spurte jeg etter om noen hadde peiling på det er mulig å få tak i Norge

Endret av TarzanIUnderbuksa2
Lenke til kommentar

Har du plugget inn 2x PCIe 6-pin kabler i hvert kort?

Enten har jeg misforstått hva du sliter med, eller så er du totalt avsporet. Jeg sitter uansett og lurer på hva meningen med denne tråden er nå.

Power Logic 8010 PLD08010S12HH 12V. er den viften som er ødelagt. Håpet det var mulig å reparere skjermkortet. Derfor spurte jeg etter om noen hadde peiling på det er mulig å få tak i Norge

Har du koblet TO 6pin PCIe-kabler i BEGGE skjermkortene?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...