TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 16. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Jeg har i lengre tid brukt et 5770 kort i min pc. Min kamerat hadde et liggende så jeg monterte det inn i pc-en min. Problemet at jeg ikke hadde 2 kabler som jeg kan bruke å tilføre strøm til kortene mine. Det nye kortet startet viften på, selv om jeg ikke hadde noe strømkabel i det. Hvordan er det mulig. Tok deretter et strømkabelen ut av det andre kortet også. Selv da startet min kamerat sitt korts vifte? Noen forklaring på dette? Kjører jeg crossfire selv uten denne strømkontakten? Det viser seg at den bråker også Endret 16. februar 2012 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2012 Vifta kjører 100% inntil du plugger i strøm på begge kontaktene. Du er nok pent nødt til å plugge noen PCIe-kabler inn Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2012 Trenger det å stå PCI-E på kabelen jeg putter i skjermkortet, eller holder det med at det er en 6 pins? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2012 Det finnes ingen 6-pin kabler som ikke er PCIe, så jeg vil tro det går greit Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2012 Dette er nummeret på vifta som er på skjermkortet som bråker: Power Logic 8010 PLD08010S12HH 12V. Har søkt etter om det er mulig å få tak i den her til lands. Eneste plassen jeg finner er Kina. Koster 56 dollar. Noen som vet om en butikk i Norge som selger slike vifter? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 Har du plugget inn 2x PCIe 6-pin kabler i hvert kort? Enten har jeg misforstått hva du sliter med, eller så er du totalt avsporet. Jeg sitter uansett og lurer på hva meningen med denne tråden er nå. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 20. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Har du plugget inn 2x PCIe 6-pin kabler i hvert kort? Enten har jeg misforstått hva du sliter med, eller så er du totalt avsporet. Jeg sitter uansett og lurer på hva meningen med denne tråden er nå. Power Logic 8010 PLD08010S12HH 12V. er den viften som er ødelagt. Håpet det var mulig å reparere skjermkortet. Derfor spurte jeg etter om noen hadde peiling på det er mulig å få tak i Norge Endret 20. april 2012 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Har du plugget inn 2x PCIe 6-pin kabler i hvert kort? Enten har jeg misforstått hva du sliter med, eller så er du totalt avsporet. Jeg sitter uansett og lurer på hva meningen med denne tråden er nå. Power Logic 8010 PLD08010S12HH 12V. er den viften som er ødelagt. Håpet det var mulig å reparere skjermkortet. Derfor spurte jeg etter om noen hadde peiling på det er mulig å få tak i Norge Har du koblet TO 6pin PCIe-kabler i BEGGE skjermkortene?! Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 20. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Lånte en 6pin PCIe-kabel av en kammerat, men det kortet som jeg hadde problem med kræsjet helt. Så jeg har nødt til å kaste det. Takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå