AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hei, Er det noen typiske tegn som viser om gutten ser for seg et forhold? Hvis han f.eks. vil leie hender i offentlighet - er det et tegn? Man kan selvfølgelig spørre han, men det er noe fint ved det når ting er usagt også. Postet av anonym: 65549987649439b935cbcda91bf3771a 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 16. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 16. februar 2012 Det sikreste tegnet er ereksjon. 17 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hvis han f.eks. vil leie hender i offentlighet - er det et tegn? Ja det er klart 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Eg tenkte eg skulle skrive noke festlig, men det her var såpass rotten tråd at eg blei heilt målløs. 3 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Ja, holder han deg i handa er det vanligvis et tegn. Enda større tegn om han viser like mye " følelser " når ikke alle hans venner er rundt deg. Hadde jeg hatt lyst til å holde en jente i hånda er det et klart tegn på at jeg er forelsket i henne. Endret 16. februar 2012 av SLi 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Det spørs litt hva han legger i å holde hender med en jente, men hvis dere henger mye sammen kan det tyde på at det er kjærester han mener 1 Lenke til kommentar
Mariannehegelind Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Det sikreste tegnet er ereksjon. Trodde det var en naturlig reaksjon på nærmest alt jeg? Leste faktisk et sted at hvis han indtruduseer deg for sin beste,PENESTE kamerat,og snakker nedtalente om han så er det tegn på at han vil ha deg! fjerne "Konkurransen" eller et fint måte å si "grunnen til jeg introduserer deg er ikke fordi jeg vil spleise dere" Men dette var da fra dagbladet,så jeg vet ikke! Har ingen peiling igrunn:) 1 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hvis en gutt snakker nedlatende om en annen gutt er han ikke å holde på. Fy faen for en usikker drittsekk han må være. Beklager språkbruket. Hvis han tar mye på deg, holder hendene dine, kysser deg, vil ha sex med deg eller sier klysete ting så er det ganske sikre tegn på at han vil ha deg. Det om han vil være kjæresten din (altså eksklusiv) er dessverre litt vanskeligere å si. Jeg ville heller bare spurt han etter dere har gjort noen av de aktivitetene som jeg beskrev over om han vil ha deg. 1 Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 det enkleste tegnet: Er dere venner og han vil henge med deg. Ta han. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Hvis gutten må hjem for han er trøtt, kan det være fordi han er lei eller plutselig ombestemte seg og ikke vil ha jenta likevel??? Det føler jeg nå... Postet av anonym: 2ae6753ecfb5fc5a37ce37755dbbc11f 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hadde det vært meg, så hadde jeg absolutt foretrukket at du spurte meg rett ut. Jeg, og mange andre menn jeg kjenner, liker å bli spurt direkte om ting i stedet for å gå rundt grøten i hvem vet hvor lenge. 2 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hvis gutten må hjem for han er trøtt, kan det være fordi han er lei eller plutselig ombestemte seg og ikke vil ha jenta likevel??? Det føler jeg nå... Postet av anonym: 2ae6753ecfb5fc5a37ce37755dbbc11f Man ombestemmer seg sjeldent så fort. Hvis han må hjem for han er trøtt så er det nok mest sannsynlig fordi han er trøtt (med mindre han er en liten kjerring og ikke tørr å stå for det han mener). Lenke til kommentar
monoamine Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 - Vil at du skal møte familien hans - Introduserer deg for vennene hans - Hei-kyss - Søker etter hånden din ved hver mulighet - Sier han er glad i deg :-) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 - Vil at du skal møte familien hans - Introduserer deg for vennene hans - Hei-kyss - Søker etter hånden din ved hver mulighet - Sier han er glad i deg Dette gjelder også jenter, og selv om de ikke vil ha deg som kjæreste. 1 Lenke til kommentar
monoamine Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 - Vil at du skal møte familien hans - Introduserer deg for vennene hans - Hei-kyss - Søker etter hånden din ved hver mulighet - Sier han er glad i deg Dette gjelder også jenter, og selv om de ikke vil ha deg som kjæreste. Ja, det gjelder vel generelt sett ganske like tegn på tvers av kjønn der vil jeg tro. Dog er det en grunn til at det kalles tegn og det er derfor ikke nødvendigvis noe sikkerstikk at noen vil være sammen med deg for resten av livet bare fordi de er veldig glad i å holde hender ved hver anledning. Greia er vel at man må se alle tegnene under ett - jo fler tegn, jo bedre - og se om det gir noen svar. Ellers funker det jo alltids å spørre - jeg vil jo påstå at det er et sikkerstikk hvis du sier "Vil du være kjæresten min?" og vedkommede svarer "Ja". Lenke til kommentar
Baron1 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Men det høres jo bra ut...alle tegnene er der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå