Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tegn på at gutten vil ha deg som kjæreste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, holder han deg i handa er det vanligvis et tegn. Enda større tegn om han viser like mye " følelser " når ikke alle hans venner er rundt deg.

Hadde jeg hatt lyst til å holde en jente i hånda er det et klart tegn på at jeg er forelsket i henne.

Endret av SLi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det sikreste tegnet er ereksjon.

Trodde det var en naturlig reaksjon på nærmest alt jeg? :tease:

Leste faktisk et sted at hvis han indtruduseer deg for sin beste,PENESTE kamerat,og snakker nedtalente om han så er det tegn på at han vil ha deg! fjerne "Konkurransen" eller et fint måte å si "grunnen til jeg introduserer deg er ikke fordi jeg vil spleise dere"

Men dette var da fra dagbladet,så jeg vet ikke!

Har ingen peiling igrunn:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis en gutt snakker nedlatende om en annen gutt er han ikke å holde på. Fy faen for en usikker drittsekk han må være. Beklager språkbruket.

Hvis han tar mye på deg, holder hendene dine, kysser deg, vil ha sex med deg eller sier klysete ting så er det ganske sikre tegn på at han vil ha deg. Det om han vil være kjæresten din (altså eksklusiv) er dessverre litt vanskeligere å si. Jeg ville heller bare spurt han etter dere har gjort noen av de aktivitetene som jeg beskrev over om han vil ha deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis gutten må hjem for han er trøtt, kan det være fordi han er lei eller plutselig ombestemte seg og ikke vil ha jenta likevel??? Det føler jeg nå...

Postet av anonym: 2ae6753ecfb5fc5a37ce37755dbbc11f

Man ombestemmer seg sjeldent så fort. Hvis han må hjem for han er trøtt så er det nok mest sannsynlig fordi han er trøtt (med mindre han er en liten kjerring og ikke tørr å stå for det han mener).

Lenke til kommentar

- Vil at du skal møte familien hans

- Introduserer deg for vennene hans

- Hei-kyss

- Søker etter hånden din ved hver mulighet

- Sier han er glad i deg

Dette gjelder også jenter, og selv om de ikke vil ha deg som kjæreste.

Ja, det gjelder vel generelt sett ganske like tegn på tvers av kjønn der vil jeg tro. Dog er det en grunn til at det kalles tegn og det er derfor ikke nødvendigvis noe sikkerstikk at noen vil være sammen med deg for resten av livet bare fordi de er veldig glad i å holde hender ved hver anledning. Greia er vel at man må se alle tegnene under ett - jo fler tegn, jo bedre - og se om det gir noen svar. Ellers funker det jo alltids å spørre - jeg vil jo påstå at det er et sikkerstikk hvis du sier "Vil du være kjæresten min?" og vedkommede svarer "Ja".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...