furiousanimal Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hei, jeg søker på en deltidsjobb hvor jeg må fylle ut ønsket stillingsprosent. Jeg tenker at jeg vil jobbe sånn 3 dager i uken om mulig. Hvor mange prosent bør jeg fylle da ut? Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Du sier 3 dager, men hvor mange timer? Er det snakk om hele dager eller bare kveld? Uansett kan du jo regne ut dette ut i fra hva som er 100% (x timer i uka) der du skal jobbe Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hei, jeg søker på en deltidsjobb hvor jeg må fylle ut ønsket stillingsprosent. Jeg tenker at jeg vil jobbe sånn 3 dager i uken om mulig. Hvor mange prosent bør jeg fylle da ut? 3 dager i uka vil tilsvare 60% stilling 5 dager er 100%. Dette er da fulle dager må du huske på. Om du f.eks har lyst på 10 timer i uka så vil det være 10/37,5, ca 25% stilling. 1 Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Hei, jeg søker på en deltidsjobb hvor jeg må fylle ut ønsket stillingsprosent. Jeg tenker at jeg vil jobbe sånn 3 dager i uken om mulig. Hvor mange prosent bør jeg fylle da ut? 3 dager i uka vil tilsvare 60% stilling 5 dager er 100%. Dette er da fulle dager må du huske på. Om du f.eks har lyst på 10 timer i uka så vil det være 10/37,5, ca 25% stilling. Det høres veldig bra ut, tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå