potetgaupa Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hei! Har de siste ukene jobbet med et treningsprosjekt i skolesammenheng, hvor vi skal finne gode øvelser for ulike muskelgrupper. Nå lurer jeg på om det finnes noen øvelser som styrker Latissimus Dorsi uten ekstra utstyr som romaskin, vekter etc.? Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kroppshev som chins og pullups går vell på lats. Lenke til kommentar
potetgaupa Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Kroppshev som chins og pullups går vell på lats. Men da trenger du vel eventuelt en stang, eller tar jeg feil nå? Sorry for å være vanskelig altså Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Tja, stang, trapper, en bjelke du kan henge i etc. de fleste klarer å finne et sted å ta chins ville jeg tro. Jeg prøvde meg på noe nytt i helgen, ta chins på lista over døren, da trener man ganske bra fingerstyrke også hvis man får det til Endret 16. februar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Har grublet på denne, det er sikkert for sent for oppgaven din uansett, men hva med å ligge på gulvet, flatt, og så bruke armene til å dra seg fremover? Krever litt glatt gulv men ikke utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå