Hoggorm1 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hei, please hjelp meg. Jeg har Logitech Cordless desktop hvor tastaturet funker fint, men jeg klarer ikke bruke musa samtidig. Det har både Ps/2 og USB tilkobling, men samme resultat på begge. Jeg har lastet ned drivere til tastaturet og Mouseware separat, men ingen respons fra musen. Jeg har selvfølgelig byttet batterier og trykket på connect knappene hundre ganger i forskjellig rekkefølge. Hjæææælp! :x Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Kanskje musa er defekt? Får du den til å fungere hvis du kobler fra tastaturet? Evnt har den noeng gang fungert? Lenke til kommentar
John P. Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Prøv å flytte mottageren nærmere mus/tastatur. Jeg har Logitech optical cordless mouseman, og den er veldig nøye på hvor jeg setter sender/mottageren. Lenke til kommentar
Hoggorm1 Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Takk, men jeg har flyttet rundt på mottageren, og forsøkt med en annen mus tilogmed, men det nytter ikke. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hmmm... Har hatt lignende problem med både det Logitech wireless jeg har i dag og tidligere utgaver... Det har imidlertid løst seg uten at jeg kan fortelle hva som var problemet. Noen ganger virker det som om bare en desperat kombinasjon av å fjerne/reinstallere drivere, fortvilet knotting på både ting som virker og ikke virker samt ukvemsord i forhold til eventuelle høyere makter kan være løsningen. Dette gjelder ikke bare tastatur/mus, men en hel rekke andre ting også hvor vitenskapelig problemløsing og sunn fornuft kommer til kort :-) Ellers har jeg sett at Logitech har problemer med sine siste drivere, så kanskje du bør forsøke en gammel driver, eller ingen driver i det hele tatt? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 trykk conect i helt riktig rekkefølge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå